Právě je pát lis 22, 2024 11:02 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Indigo
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 7:54 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
Potřeboval bych radu ohledně indiga. U všech objektů se mi textura na objektu načetla normálně a najednou u jednoho se načítá textura z jinýho objektu (v Internalu ten problém neni). nevim, co tam mám naklikat, aby to fungovalo. Tady posílám render z indiga. Stejnej materiál na dvou objektech, ale splívaj dohromady, takže to neni vidět. Render jen 2 minuty, takže nic moc, ale o to teť nejde.


Přílohy:
strechy.jpg
strechy.jpg [ 122.69 KiB | Zobrazeno 6580 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 06, 2009 9:42 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Nemáš na tom objektu omylem 2 materiály?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte dub 07, 2009 3:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
Tak problém vyřešen. 2 materiály to nebyli, ale stejnak díky za radu :D. Skusil sem znovu překonvertovat blender material do indiga a už to šlo, ačkoliv sem neviděl v jeho nastavení žádnou změnu :D.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 29, 2009 11:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
Tak mám s indigem další problém. Teď se mi jedná o materiál slonoviny - netuší někdo přes co to nejlíp nastavit? - je to na domino


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 30, 2009 11:32 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
dost by pomohlo keby si prilozil nejaky link, ako asi by mal ten meterial vyzerat. Aj ked viem co je slonovina, nestretavam sa s tymto materialom kazdy den, takze neviem ci si predstavujes nieco co je radoby leskle, alebo nejaku brusenu slonovinu. Ale ked to chces na domino, tak to bude asi leskle. V indigu je phong leskly meterial. A jeho parameter IOR s ktorym ovplyvnujes fresnel a mnozstvo reflexii a exponent, tym ovplyvnujes hladkost povrchu, cize ostrost reflexi. Este ho mozes blendovat (vrstvit, miesat) aj s inymi materialmi podla potreby. Skratka, ked posles link budeme mudrejsi :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 30, 2009 11:55 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
Obrázek

ňák takle bych si to představoval (ten materiál)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 30, 2009 1:30 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
oki, takze su 2 moznosti:

- pouzit material phong s IOR 1.3 az 1.5 a exponentom 200 -300...treba trosku experimentovat

- alebo pouzit material specular s SSS, ktory by asi najlepsie fyzikalne vystihol tento material. Bohuzial nastavenie SSS je dost velka veda, je tam ovela viac paremetrov ako u toho phong materialu. Na starej stranke indiga byvala materialova databaza a tam som podobny material videl na stiahnutie, avsak teraz ako preslo indigo do komercnej sfery, zmenili stranku a uz sa mi to tam nepodarilo najst. Ale treba sa trosku rozhliadnut po fore na ich stranke..sa tam to SSS riesilo velakrat....A este jedna rada..Ak by si sa rozhodol ist touto cestou, tak sa priprav na extremne dlhy vypocet.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 30, 2009 2:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
Právě přes SSS sem to skoušel, ale ať jsem dělal, co jsem dělal, vždy to nakonec bylo jen totálně černý a nic jinýho, tak se skusim porozhlídnout někde, díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 01, 2009 12:51 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř dub 25, 2007 8:51 pm
Příspěvky: 207
cierny render robilo aj mne kedysi SSS, skus prepocitat normaly a skus zmenit typ osvetlenia- skus dad background color
mne to robilo tusim ked som mal mesh emitter a bol odkloneny od toho objektu na ktorom bol SSS
musis poskusat a ak chces robit s indigom tak si na to radsej rovno zvykni :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 01, 2009 10:13 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned čer 03, 2007 8:08 am
Příspěvky: 251
Všecko sem skoušel, bgcolor tam mám, ale už se mi tam podařilo s něčim hejbat a místama se to lepší, budu muset hodně kousat, abych se prokousal :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz