Právě je sob lis 23, 2024 2:14 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Naraz
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 3:21 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Dobry den,

Mam dalsi problem...

Spravil som si dym do hry, presne jak som si predstavoval, buchnem autom desat krat, spusti sa dym (property, konecne som to pochopil :D)

vsetko ok, ale teraz riesim narazy do stien, mohli by ste mi poradit, ako mam do toho zapojit istu nahodnost? proste mam 5 zvukov narazov a chcem, aby sa pustali nahodne (narazim, 1. zvuk, narazim, 4. zvuk, narazim, 2. zvuk, narazim, 1. zvuk, atd, proste ziadna pravidelsnost) a aby sa pustili tak silno, ako silno narazim (mam property speed, ako mam zariadit, aby sa Sound volume chovalo podla property speed?) asi to bude chciet script, ak nie, ak to ide aj v Logic Bricks tak pls poradte,

za pripadnu pomoc dakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 3:25 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Dlouho jsem v GBE nedelal ale pokud mas jen jeden sensor a jeden controller (na ktery sa vaze 5 zvuku) tak ten controller zmwen na OR misto AND. :wink: Snad to pujde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 3:37 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
lenze or plati iba pre typ senzora nie...? ze ked mas napriklad dve tlacitka a das and tak musis obdve drzat, aby sa stala akcia, ak das or, staci jedno z nich, ale skusim...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 3:42 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ako som predpokladal, or sleduje senzory, takze sa pustilo vsetkych 5 zvukov naraz... :( no teda ludia keby ste to poculi :mad: :? :( :o :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 3:58 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Dajme tomu, ze mas pat zvukov: zvuk1, zvuk2, zvuk3, zvuk4, zvuk5. Tak potom daj tento kod:
Kód:
import random

zvuky = [zvuk1, zvuk2, zvuk3, zvuk4, zvuk5]

nahodny_zvuk=random.randint(1,5)-1
if nejaka_tvoja_podmienka==splnenie_tvojej_podmienky:
    GameLogic.addActiveActuator(zvuky[nahodny_zvuk],1)



Hlasitost musis dat tiez cez skript, neviem presne aka funkcia to vola, ale ked das print dir(zvuk1) tak to tam najdes. Bude to nieco ako setVolume(), a potom je postup jednoduchy, vydelis rychlost nejakou konstantou (napr.100.0) a vlozis to do tych zatvoriek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 4:13 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
a ta nejaka_tvoja podmienka je typ sensor, je to touch, mam tam miesto if nejaka_tvoja_podmienka==... napisat if sensor14==...?
a videl som vselijake zapisy, nemam to zapisat, ze:

if sensor14.isPositive:
blabla atd...bohuzial nefunguje mi ani jedno :(

P.S. a na zaciatok som napisal: col = cont.getSensor('sensor14')

a na koniec if col.isPositive:
...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 4:23 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Ach jaj, ta nejaka podmienka to moze byt cokolvek, ak to je napr. naraz vsetko bude vypadat takto:
Kód:
import GameLogic as G
import random

c=G.getCurrentController()

naraz=c.getSensor('naraz')

zvuk1=c.getActuator('zvuk1')
zvuk2=....
zvuk3=....
zvuk4=....
zvuk5=....

zvuky=[zvuk1, zvuk2, ...]

nahodny_zvuk=random.randint(1,5)-1

if naraz.isPositive():
    G.addActiveActuator(zvuky[nahodny_zvuk],1)



Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 4:48 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
script uz ide, a k tej sile (hlasitosti) do konzoly mi python vypisal:

setFilename, setGain, setLooping, atd, atd, volume tam nebolo :oops: co mam robit, pls poradte dakto... :wink: :idea: :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 5:15 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Tak ze by to bolo to setGain??? keby si si slovicko gain vyhladal v slovniku, mozno by ti to pomohlo. ludia, aj ja sa pytam na blbosti, ale niekedy troska analytickeho a deduktivneho myslenia myslim nezaskodi. To je myslene obecne, ja rad pomozem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 5:20 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ok,sak diki, no sak ja sa len pytam :roll: sorry, no... 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 5:24 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
V pohode, ale ked si sam niektore tie funkcie a metody vyskusas, naucis sa viac ako sme my schopny ti poradit a, pripadne, poradis ty nam :-) nech sa dari v BGE.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 5:29 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
kracho píše:
V pohode, ale ked si sam niektore tie funkcie a metody vyskusas, naucis sa viac ako sme my schopny ti poradit a, pripadne, poradis ty nam :-) nech sa dari v BGE.


no tak mudrejsi ako clenovia tohto fora asi nikdy nebudem...
a to "...nech sa dari v BGE" to znelo skoro ako vykopnutie, vyhadzov, ako "ahoj, nechces uz odist...?" :D :D :D :D, sorry, iba vtip, mam ja ale fantaziu... :D a diki za rady :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 5:33 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
To nech sa dari v BGE, bolo akoze som rad ze sa tu tym opat niekto s takym elanom zaobera, a skor to bolo prianie aby ta BGE neodradilo ako mnohych, ktori presli na iny engine, koli nedostacujucim moznostiam BGE....mno to uz sme dost OT, ide ti ta hlasitost?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 5:41 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
o, ano ide mam rychlost auta v property, takze to mozem vyuzit bez nejakeho tazkeho zapisu kedy chcem, ale ta hlasitost vyzera, ze funguje, ale strasne nevyspytatelne...raz ked buchnem, tak ide hlasno, raz sa pusti slabo, napriklad idem 7 blenderovskych jednotiek a buchnem tak pusti zvuk silno, potom ked buchnem (a pusti ten isty zvuk, zvuky su dost odlisne, vsimol by som si, keby pustil slabsie nahrany...) druhy krat tak mi to pusti slabo...ale 100 % to funguje do 5 blenderovskych jednotiek (to dufam chapes, ze hovorim ako o rychlosti auta...? :D :D :D ) buchnem slabo, pusti slabo, buchnem silno, pusti silno...ale furt su tam dajake veci...no neviem, ale hrozne sa mi paci efekt, ze ked bucham autom, tak som dal ze buchnem 10 X a pusti sa dym, buchnem este 5 X a pusti sa zo zadku auta ohen :D :D :D ale ten ohen ma uz horiet donekonecna, proste hori, hori, a to som nemohol dat equal, lebo dam 15, buchnem autom este raz a uz prestane horiet, tak som dal interval od 15 do 1000 takze akoze s pomyslenim, "snad tolko krat nikto nebuchne :D " no ale furt neviem, ako to mam dat ze od 15 do nekonecna, poradis pls...?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 13, 2008 6:01 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
No napada ma niekolko moznosti: daj tam equal na 15, a zaroven nastav, aby sa pri 15ke uz nepripocitavali narazy, respektive daj aktuator property, ktory nastavi tu tvoju hodnotu na 15. Alebo potom pomocou skriptu:
Kód:
if owner.pocetNarazov>14:
    G.addActiveActuator(vloz_ohen,1)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz