Právě je sob lis 23, 2024 2:42 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 1:33 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
skvely, tak animace uz beha :)

a animovanou texturu sem taky uz vyresil

bohuzel to renderovani do textur porad nemam tuseni jak se dela, tim by se dal dosahnout hodne hezkej efekt, ale nevim jak na to no


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 2:01 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
resim ted dalsi velkej problem - jak na save/load ?
neumim vubec pouzivat skripty ani python :(

stacilo by aspon kdyby se pri zapnuti hry dal pustit libovolnej level, ovsem po zadani hesla (na zacatku levelu by bylo vzdycky heslo napsany)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 12, 2007 5:22 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
save a load jsem řeÅ¡il tak že zapisujeÅ¡ proměnou pomocí scriptu do externího souboru .. tak např na začátku hry je proměná 0 pak b nějákym bodě (waypointu) se přepíše na 1 no a pak tam musíš mít druhej script kterej
načítá tu proměnou a např mění scénu umistuje hráče jinam nebo povoluje použítí další scény... na tohle je lepší zgerbiak :D :D takže máš slovo :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 13, 2007 4:57 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Tu mas ukazkovy blend:
http://metalair.tym.cz/zgerbiak/loadsavekody.blend

je to scena v ktorej zadavas hesla na ostatne levely(sceny).
Kody pridavas a menis rovno v skripte na riadku 9 v premennej kody.
kody su od seba oddelene ciarkami ,
prve slovo je heslo a druhe slovo za dvojbodkov je nazov sceny.
'heslo' : 'scena', 'heslo' : 'scena' ...
nezabudaj na uvodzovky.

Po stlaceni enteru sa ti zmeni scena..ak bolo heslo dobre, ak nebolo spravne tak uvidis ;).

Mas tam aj nejake sceny aby videlo ze to aj funguje :).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2007 1:06 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
jee dekuju to je super :)

ted mi nejde nastavit takova primitivni vec, potrebuju kdyz provedu akci aby se presunul predmet, to by nebyl problem, ale potrebuju aby se presunul jinej predmet nez ten na kterym akci delam. bude to nejspis primitivni, ale nemuzu na to prijit :oops:
-a jeste k tomu potrebuju aby se predmet presunul jenom jednou, kdyz provedu akci znova tak bych potreboval aby se uz nic nedelo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 14, 2007 8:46 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
daj tomu objektu property int, napriklad "akcia" a hodnotu daj na 0.
pridaj mu senzor message a subject daj napriklad "otdvere", prepoj ho s controllerom k actuatoru property, do Prop daj "akcia" a Value 1.

dalej pridaj senzor property, tam nastav to iste ako v actuatore a prepoj ho na akciu ktoru ma vykonat.

Dalsi objekt:
k objektu ktory to ma spustit po nejakej akcii pridaj actuator message, do subject zapis "akcia" a prepoj ho stym controllerom, ktory vykonava akciu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 15, 2007 9:48 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
achjo porad se mi to nedari
prikladam blend, co delam prosim spatne?
kdyz mackam sipku dopredu tak se pohybuje zluta krychle, kdyz je pobliz cerveny, tak bych chtel aby vykonala akci (pohyb) zelena krychle.


Přílohy:
akce.zip [29.43 KiB]
68 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 4:40 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
zltej kocke zapni tlacitko Actor, aby ho near senzor cervenej registroval.
Potom pri cervenej kocke prepis Subject v actuatoru message na posun.
Zelena kocka ti pocuva na subject "posun", a nie "akce". ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 4:44 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
1.když ta máš senzor near musíš u něj vyplnit parametry ( vzdálenost ,a na kterou proměnou bude reagovat)
2. Near reaguje (myslím) jen na kolizní obálku objektu ...to znamené musí být actor
3.objekt musi vlatnit promenou pod jmenem te cos zadal u near.
4.pokud používáš message tak ta musí být vždy stejná ted tam máš akce- posun musí tam být akce-akce nebo posun-posun. takže když vyšleš zprávu není zachyceny dalším sensorem.

snad vÅ¡e mě už to funguje

PS: zgebi me zase předběhl :D :D :D


Přílohy:
akce uprava.rar [26.17 KiB]
100 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 7:24 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
jee chlapi moc vam dekuju :)
zacina me to vazne bavit :)
treba nekdy i vyrobim neco co bude vypadat trochu jako hra :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 16, 2007 11:26 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
tak uz zas votravuju z dalsi veci :lol:

zkousel sem takovou vec, po spusteni akce se objevi predmet (udelal sem to tak ze sem dal always-invisible + near-visible, takze po priblizeni se objekt objevi), problem je ten ze bych potreboval az se vzdalim od spustece aby predmet zase zmizel. a nebo muze klidne zmizet i po nejakym case, treba po pul minute... jedno nebo druhy, ale proste potrebuju aby predmet kterej se na nejakou akci objevi zas pak zmizel (jak rikam bud po case nebo po tom co se vzdalim)

ja si toho navymejslim :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 3:02 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Udelej to same ale zatrhni INV.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 4:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
freekill píše:
Udelej to same ale zatrhni INV.


u ceho? zkousel sem dat INV nejspis u vseho a porad mi to nejde, objekt je budto videt porad a nebo po tom co se objevi zas nechce zmizet :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 4:45 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
INV u senzoru co ti spusta zmiznutie objektu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 5:43 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
chjo sem nejakej nesikovnej :?
prikladam blend, kdyz se priblizim tak se zelena kostka objevi, ale kdyz se vzdalim tak potrebuju aby zase zmizela. a fakt mi to nejde, kdyz dam to INV, tak se akorat objevi az kdyz sem zas dal


Přílohy:
objeveni a zmizeni.zip [29.39 KiB]
77 krát
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 75 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz