pedu píše:
Ja mam taketo riesenie (neviem, ci je najlepsie) - tu istu texturu pridam 2x - raz ju namapujem s Col/ Mix, aby ovplyvnila farbu a druhy krat s Alpha/ Darken (pripadne Multiply, podla toho, aky efekt chces dosiahnut).
Animujem alfu na materiale.
Tohle reseni jsem taky tak nejak tusil, ale nevyhoda spociva v tom, ze musis pouzit vice slotu pro textury. Pokud Textura slouzi pouze pro barvu, je imho vyhodnejsi animovat alphu res Var.
pedu píše:
Postolka zabudol napisat, ze Alpha materialu musi byt 0, aby fungovalo jeho riesenie.
Pravda, bral jsem to tak trochu jako samozrejmost, ale napsat jsem to mohl
.
Pokud texturu pouzivas jenom na barvu a alfu, je to vyhodnejsi pres var, pokud ji pouzivas i na neco jineho - treba specularitu, tak se bez dvou slotu pro textury asi neobejdes a budes to muset delat tak jak psal pedu. Mozna by to ale slo i v jednom slotu pomoci vhodne pocatecni barvy materialu a rezimu prekryti.