Právě je úte lis 26, 2024 11:48 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 12, 2007 12:23 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
vojtas1: udelej tu kompozici co sem ti rikal a vem to prez internala uvidis ze to bude o dooost lepsi :wink: :wink: internal zvladnes snaz nez yafray a zmen ty svetla :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2007 1:20 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
RT : 1 hodina 28 minut. V internalu, bez AO , 312.000 Faces. Btw omlouvám se za nedorozumění, ale v yafrai skutčně nerenderuji.

Obrázek

Díky za rady Bumpkinovi a Ragnosovi přes ICQ. Stíny na stole jsou od Area a na zdi jsou od Sun. Reflexe na stole je jen "0.07". Chyby a vzniklý stín opravím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2007 6:54 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
No... Kus dobre prace je na tom videt :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2007 8:19 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
jj. to je pravda. Jen tak dál.
Ještě bych podotkl, že fotky přispěli k výrazné symetrii scény. Zkusil bych ji zrušit jiným rozvržením předmětů (dle vlastního výběru :D ). :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2007 8:35 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Super, ale jeste ten kríž :cry: prosím :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 13, 2007 7:15 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
freekill píše:
Super, ale jeste ten kríž :cry: prosím :lol:

Kříž už ne, :cry: prosím :lol:
Ne , fatk nezvládnu lepší. Snažil jsem se vyrovnat tu texturu, aby nedělala bordel, ale takhle hold už kříž skončí.

Díky za povzbudivé komentáře. :)

Teďka poslední verze ... mohl by být už final ?

Obrázek

RT přívětivých 37 minut.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 11:37 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
vojtas1:
fíha ty jsi tu symetrii rozbil :-/ mi to s tou geometrií připomínalo posvátnou geometrii, kterou jsem viděl v jedné knížce o kompozici, ale jinak zatím fakt dobrá práce teďka být tebou sladím kontrasty převeď si to do grayscale a jde vidět že zeď moc svítí a naopak obrazy jsou tmavé parametr Ref: pro každý objekt zvlášť si s tím pohrát. Pak už jen to v postprocesu bych se neudržel to trochu barevně stylizovat. a mírně přiostřit v 2d

a jak máš namapovanou tu zeď vzadu kolik má rozlišení? chtělo by to možná udělat vlastní vice detailnější aby to vypadalo líp, nebo nějaké opadání by mohlo pomoct.

a potom snad už jen namalovat stíny do toho rohu mezi zdí a stolem na texturu, nebo jinak nasimulovat GI nebo AO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 2:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Celý obrázok pôsobí dosť umelo. Chcelo by to riadny postproces. Celé to viac ušpiniť - okrem toho čo ti spomínal Ragnos. Aj AO pass by tomu mohol pomôcť.

Myslím že RT ti najviac dvíha sklo - raytransp depth - ak ho máš nastavené ako si písal v inom threade. Ja by som ladil scenu bez whiskey, a až vo finale by som ju pridal.

Ten kríž by som zmenil textúru aby sa to viac podobalo na drevo. Niečo som skúsil zablendit, len tak pre inšpiráciu. Taká 20minutovka aj s nasvietením. Mapovanie je len z pohladu. :wink:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 3:36 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Ragnos píše:
vojtas1:
fíha ty jsi tu symetrii rozbil :-/

a jak máš namapovanou tu zeď vzadu kolik má rozlišení?

a potom snad už jen namalovat stíny do toho rohu mezi zdí a stolem na texturu, nebo jinak nasimulovat GI nebo AO


Oh trošku nevím, jestli to první je ironie, nebo ne. :? Díky za rady s dolaďováním scény, což jsem nikdy předtím nedělal, takže si budu asi muset pročíst aj v jiných zdrojích, jako tvůj thread o grafice atd.

Zeď je v rozlišení 2500x1600 Bw, protože předtím měla zvláštní zabarvení. Už jsem ji značně doostřil v různých editorech a taky upravoval kontrast,
aby byla trochu výraznější, ale od začátku je to stále ta stejná z CG textures.

To poslední jsem moc nepobral, pak se kdyžtak na ICQ zeptám.


DonaldX: Moc děkuji za ten kříž. Udělal jsi ho moc pěkně. Moc mi to pomohlo. Já si s tím teď budu hrát.
Btw nejvíce mi na RT zabírá popředí - to Area světlo (6 samplů) + odrazy na stole a sklo. Ale RT je výrazně ovlivněné velmi slabým PC, takže na to pls nekoukej tak drasticky :wink: už takhle jsem RT dost stáhnul. A to s přidáním sklenice,až na poslední chvíli taky moc nechápu ... jako ji přidat až při posledním renderu a do tý doby ji mít třeba v jiné vrstvě ?

Díky moc za rady.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 14, 2007 3:50 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
DonaldX píše:
Celý obrázok pôsobí dosť umelo. Chcelo by to riadny postproces. Celé to viac ušpiniť - okrem toho čo ti spomínal Ragnos. Aj AO pass by tomu mohol pomôcť.

Myslím že RT ti najviac dvíha sklo - raytransp depth - ak ho máš nastavené ako si písal v inom threade. Ja by som ladil scenu bez whiskey, a až vo finale by som ju pridal.


Naprosto souhlas....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 15, 2007 1:00 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Vojtas1 napsal : jako ji přidat až při posledním renderu a do tý doby ji mít třeba v jiné vrstvě ?


jj presne tak. Ja pracujem tiež tak. Napr. si kríž a omietku vyselektujem a osamostatním (/) a cez F12 renderujem iba vyselektované, alebo iba náhlad cez shift+B. Dosť to urýchluje robotu :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř črc 18, 2007 3:53 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Tak tu je final. Snažil jsem se, jak jsem mohl, ale už to stačí, takže to opouštím. Vyladil jsem ty kontrasty a Ref hodnoty, jak psal Ragnos a upravil jsem ten kříž, ale to už je tak všechno. Moc díky za vaší pomoc. :)

PS: Nějak mi nejde ImageShack, tak je to přes E-Disk .. snad to pujde.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz