Ragnos píše:
vojtas1:
fíha ty jsi tu symetrii rozbil :-/
a jak máš namapovanou tu zeď vzadu kolik má rozlišení?
a potom snad už jen namalovat stíny do toho rohu mezi zdí a stolem na texturu, nebo jinak nasimulovat GI nebo AO
Oh trošku nevím, jestli to první je ironie, nebo ne.
Díky za rady s dolaďováním scény, což jsem nikdy předtím nedělal, takže si budu asi muset pročíst aj v jiných zdrojích, jako tvůj thread o grafice atd.
Zeď je v rozlišení 2500x1600 Bw, protože předtím měla zvláštní zabarvení. Už jsem ji značně doostřil v různých editorech a taky upravoval kontrast,
aby byla trochu výraznější, ale od začátku je to stále ta stejná z CG textures.
To poslední jsem moc nepobral, pak se kdyžtak na ICQ zeptám.
DonaldX: Moc děkuji za ten kříž. Udělal jsi ho moc pěkně. Moc mi to pomohlo. Já si s tím teď budu hrát.
Btw nejvíce mi na RT zabírá popředí - to Area světlo (6 samplů) + odrazy na stole a sklo. Ale RT je výrazně ovlivněné velmi slabým PC, takže na to pls nekoukej tak drasticky
už takhle jsem RT dost stáhnul. A to s přidáním sklenice,až na poslední chvíli taky moc nechápu ... jako ji přidat až při posledním renderu a do tý doby ji mít třeba v jiné vrstvě ?
Díky moc za rady.