Právě je pát lis 01, 2024 6:30 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: procedural - diplace, normal texture
PříspěvekNapsal: pát čer 29, 2007 5:09 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
zas mne chytaji deprese :)
chtel jsem udelat mesic co postnul Pitris ve WPTC viewtopic.php?t=4849 s relief kratery. A jak jsem rychle zacal tak skoncil :)
- mesic ma asi tri velikosti krateru (kdyz to vemu jako dojem)
- udelal jsem si 3 proceduralky typu Voronoi
- a doufal, ze je pospojuju v jednu texturu a pouziju jako bump nebo displace
- a tady mam problem tyhle 3 nejdou pospojovat, aby se chovali jako jedna textura pro reliefni povrch
- vzdy se chovaji jako solo - pri pouziti typu Norm nebo Disp se totiz neprojevuje zpusob scitani a odcitani barev vrstev jako je Mix, Add, Multi atd.

Obrázek

Muzete mi poradit jak na to?

Zkousel jsem pouzit i NODE, ale ten (jestli jsem neco neprehledl) neumi delat reliefy.

za druhe - problem pod "carou" je, ze kdyz zkousim pracovat s jednoduchou texturou treba sphere blend, neposune ji reliefne kolmo vzhuru, ale pod nejakym divnym uhlem.
kdyz pak pridam druhou vrstvu se stejnou tex jen ji posunu do strany vznikne jeste divnejsi vec. nemate nekdo link, ktery by mi v tom udelal jasno?
diky moc

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 29, 2007 5:55 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
ad 2) Me ten Displace vyjizdi pekne kolmo nahoru jako normala ... Hmmm :?
Mas u modifieru "Direction - Normal"?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 30, 2007 2:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
@Pitris: ad 2) nejde mi o Displace v Modifiers (tam mi to take jde kolmo) mam na mysli Displace v Materials Buttons> Map To, tam je take polozka Disp., ale na muj vkus se to nechova jak by se ocekavalo :)
(pozn.: pro WPTC nejsou Modifiers povolene)

Ono mi ted nejde v podstate az tak o ten mesic samotny, ale o princip - jestli jde souctem vice vrstev udelat jeden bump. Rozsirilo by to moznosti. Aby vysledek vypadal vice nahodny .Nebo vite jak udelat z jednoho Voronoi vysledek viz. 1. snimek?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 30, 2007 3:03 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Muzes tady postnout ten Tvuj blend?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 01, 2007 1:36 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
myslis k sekundarnimu problemu - normala pod uhlem? tak tady je, ale je to jen plane multi subdi, subsurf a hotovo, zadna jina manipulace, naklon objektu.
ohledne textury- jednoduchy sphere blend, druha vrstva je single kopie co ma v MapTo ofset.
dik
http://www.pixl-e.cz/blender/test_displ.blend.zip
nefunguje mi uz treti den upload.

ohledne krateru asi zadne reseni, co?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 01, 2007 7:54 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
vklidu píše:
myslis k sekundarnimu problemu - normala pod uhlem? tak tady je, ale je to jen plane multi subdi, subsurf a hotovo, zadna jina manipulace, naklon objektu.
ohledne textury- jednoduchy sphere blend, druha vrstva je single kopie co ma v MapTo ofset.
dik
http://www.pixl-e.cz/blender/test_displ.blend.zip
nefunguje mi uz treti den upload.

ohledne krateru asi zadne reseni, co?

Trochku jsem si s tim hral (I s ohledem na DonaldaX), ale neco pekneho... k tomu se dobrart neda. Diky, mrknu se na to. Node editor jeste neni muj nejlepsi kamos :wink:.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 01, 2007 3:48 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 18, 2004 10:25 am
Příspěvky: 412
Napadá mě rychlej prasáckej způsob, namapovat si ty 3 textury přes seba s multiply na barvu (to by mělo fungovat), pak dát bake do jedný textury, kterou použiju potom jako displace/bump mapu.....
přitom by to Å¡lo úplně jednoduÅ¡e kdyby měl node volitelnej výstup na texturu.....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 02, 2007 6:25 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Warp nepomôže? Na ten prvý problém.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz