zas mne chytaji deprese
chtel jsem udelat mesic co postnul Pitris ve WPTC
viewtopic.php?t=4849 s relief kratery. A jak jsem rychle zacal tak skoncil
- mesic ma asi tri velikosti krateru (kdyz to vemu jako dojem)
- udelal jsem si 3 proceduralky typu Voronoi
- a doufal, ze je pospojuju v jednu texturu a pouziju jako bump nebo displace
- a tady mam problem tyhle 3 nejdou pospojovat, aby se chovali jako jedna textura pro reliefni povrch
- vzdy se chovaji jako solo - pri pouziti typu Norm nebo Disp se totiz neprojevuje zpusob scitani a odcitani barev vrstev jako je Mix, Add, Multi atd.
Muzete mi poradit jak na to?
Zkousel jsem pouzit i NODE, ale ten (jestli jsem neco neprehledl) neumi delat reliefy.
za druhe - problem pod "carou" je, ze kdyz zkousim pracovat s jednoduchou texturou treba sphere blend, neposune ji reliefne kolmo vzhuru, ale pod nejakym divnym uhlem.
kdyz pak pridam druhou vrstvu se stejnou tex jen ji posunu do strany vznikne jeste divnejsi vec. nemate nekdo link, ktery by mi v tom udelal jasno?
diky moc