mad_eye píše:
Sagi píše:
mad_eye píše:
Aby blender poznal kam ma normaly zamirit tak musis mit model ktery se da rozolozit na plosnou sit. Jednoduse ti na zadnou hranu nesmi navazovat vice nez dva facy.
jak potom udelat napriklad trubku ktera se v urcitem miste rozpoji na dve? proste takove "Y" ? ja to udelal. Samozrejme jdou 3 face z jedne hrany a blender to nedokaze rozlozit na sit. Ale asi sem mel stesti protoze chybu v normalach nemam. Dokonce i subsurf si s tim poradil, i kdyz to nevypada uplne spravne.
Neni zadny duvod aby takovy model obsahoval tri facy na jedny hrane. Zamysli se nad tim.
tak jak by to tedy melo byt? samozrejme vim co to je face, edge, vertex, nebo hrana
... jen me nenapada jiny zpusob jak takovy model udelat. Rad se priucim ... mozna sem se nad tim jen nezamyslel.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
xeonikx píše:
ani jsem to tak nemyslel, vlasnost hádat se a urážet mě opustila už fakt před hodně lety.. obrázek od donaldax, který je v soutěži jsem viděl až ted, kdybych o něm věděl, tak bych si to určitě nedovolil.
Tak tohleto snad nemuzes myslet vazne! ... napred urazis neci narodnost jen pro to,ze se ti snazil naznacit ze tvuj dotaz neni spravne polozenej, potom zacnes sprominutim lezt do zadku recmi o tom ze
Citace:
vyhodit mne z fora o blenderu to je jako přijit o kus života
. A nakonec vsemu nasadis korunu tim, ze reknes ze kdybys videl co donald umi tak bys mlcel. Prijde ti tohle normalni? To se takhle chovas ke komukoliv jen proto, ze nevis co on dokaze? To nejspis brzo narazis chlapce... na neci tvrdou pest.