Právě je úte lis 26, 2024 12:23 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 9:14 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 14, 2005 5:37 pm
Příspěvky: 142
Pekne, pekne. Ako vidim si vytrvaly, to je pri vývoji hier veľmi dôležite. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 9:35 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
jj, tj.. budu se snazit postovat novy veci at tenhle topic neochabne, budu proste postovat dokud hru nedodelame.. takze v tomhle topicu pocitam se spoustou stranek.. snad to dotahnem do konce


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 9:40 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Engine je vas vlastni?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 9:45 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Jaj GameEngine je vlastni,
pockejte jeste chvili pls.. hned bude i co ukazovat.. zatim by byl jen prulet mestem s nic moc osvetlenim nebo ukazka 3D otaceciho GUI ( ktere ve hre ani nebude pac 3D GUI mi vadi - neni prehledny ), ale co nevidet bude i MapEditor a nejake to TechDemo atp..

// btw bych se chtel zeptat jak se vam zobrazuje nazev Topicu ( the Gwĺren //ActionFantasyRPG// GameEngine : RealityStream ) jestli spravne jako ze tam je a s krouzkem ( ĺ ) nebo spatne - bez krouzku a misto a jiny pismeno.. napadlo me ze by tam byla misto krouzku striska.. ( â )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob bře 10, 2007 11:45 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
Af píše:
Jaj GameEngine je vlastni,
pockejte jeste chvili pls.. hned bude i co ukazovat.. zatim by byl jen prulet mestem s nic moc osvetlenim nebo ukazka 3D otaceciho GUI ( ktere ve hre ani nebude pac 3D GUI mi vadi - neni prehledny ), ale co nevidet bude i MapEditor a nejake to TechDemo atp..

// btw bych se chtel zeptat jak se vam zobrazuje nazev Topicu ( the Gwĺren //ActionFantasyRPG// GameEngine : RealityStream ) jestli spravne jako ze tam je a s krouzkem ( ĺ ) nebo spatne - bez krouzku a misto a jiny pismeno.. napadlo me ze by tam byla misto krouzku striska.. ( â )

Takze vlastni engine, hm to je zajimave. Mel bych par dotazu, ozvu se ti na icq.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 11, 2007 11:23 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
Af píše:
Jaj GameEngine je vlastni,
pockejte jeste chvili pls.. hned bude i co ukazovat.. zatim by byl jen prulet mestem s nic moc osvetlenim nebo ukazka 3D otaceciho GUI ( ktere ve hre ani nebude pac 3D GUI mi vadi - neni prehledny ), ale co nevidet bude i MapEditor a nejake to TechDemo atp..

// btw bych se chtel zeptat jak se vam zobrazuje nazev Topicu ( the Gwĺren //ActionFantasyRPG// GameEngine : RealityStream ) jestli spravne jako ze tam je a s krouzkem ( ĺ ) nebo spatne - bez krouzku a misto a jiny pismeno.. napadlo me ze by tam byla misto krouzku striska.. ( â )


me se zobrazuje dlouhý měkký í


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 11, 2007 10:47 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
.

Obrázek
to je to okno z toho obrazku nekde ze shora, je videt i ten slibovany utes ;)


Obrázek
pohled zevnitr, jakoby dolni hradby nad tim sou jeste horni ; ty kvadry
nahore jsou velikost cloveka (1.9 m)


Obrázek
schudky k prave velke vezi a k namesticku ktery bude vyvyseny a bude az na kraji pod dalsim utesem skaly


Obrázek
tady jsou dobre videt horni hradby, okno dole je delany aby tim mohl lucistnik mirit do vetsich uhlu ..vlevo i vpravo ; nahoru a dolu..

.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 12, 2007 6:22 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Nemate nejake screeny z hry? Aspon vykreslenie objektov s texturami a nasvietenie.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 12, 2007 7:24 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 01, 2006 2:42 pm
Příspěvky: 39
Z posledni doby mame jedno video, screen motion blur: http://realitystream.czenet.com/TechBase/Movies/Shading/motion_blur.ogg.
Hodlame tento efekt pouzit napriklad pri teleportu, jelikoz se blur accumulator drzi v 16bit floating point texture je mozne delat i velice intenzivni blurovani.

Video o nasviceni a hezcich efektech budou az rozchodim meta shadery (shader se generuje z meta kodu, regeneruje se pri zmene poctu svetel, atd ...) :-) To se pak teste ;-).

Engine sice jiz ted umi GLSL kompletne vcetne vsech oficialni datovych typu uniform parametru, ale hard-kodovat jeden shader pro jednu situaci a tady to vesele predvest mi prijde jako podvod.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 18, 2007 8:36 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
.

textury : 2x diffuse s normal mapou - 1024x1024 RGB
textura hory a zdi (u zdi mam jeste hodne mista hora je uz zaplnena cela)

>/> http://3dgrafika.cz/img/_gallery/26/26259.jpg </<

.
Rocvalley, tak se zrejme bude jmenovat novy hrad s mestem nekde pod sebou v udoli.. tohle je pohled na hrad.. tam vlevo jak je to vyrizly potom prijde most, zatim to ma kolem 4500 tris je to i z druhe strany kde jsou 2 schody uz.. tam to ale jeste neni otexturovane.. od Asorinis sem zatim upustil, nejak se mi nelibilo.. modeluju ted mnohem rychlejc a rekl bych ze i detailnejc, takze asi az prijde cas tak udelam remake Asorinisu.. s trocha upravama.. rozhodne se toho jmena ani napadu nechci vzdat ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 18, 2007 8:55 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 14, 2006 1:36 pm
Příspěvky: 264
Bydliště: Nalžovské Hory
Paráda...jen tak dál...k něčemu takovému bych se chtěl taky jednou dopracovat...dělat na vlastní hře..ale to je sen daleké budoucnosti...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 18, 2007 10:02 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
člověče ..... ti lučištníci tě budou proklínat do konce svého krátkého života .... ten trychtýřový profil se musí vždycky zužovat směrem ven ( naopak to je vpořádku u moderních pevností např. z před druhé světové, protože se změnily zbraně, materiály a konstrukce)...jedinnou výjimkou jsou některé speciální střílny zpravidla u bran a branek ...

... jinak to vypadá dobře ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 18, 2007 11:15 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
Prosim te AD, nemohl by jsi mi do tohodle : Obrázek
obrazku dokreslit jak by to melo byt. Kdyz ty si tak sikovny a chytry.. a hlavne logicky usuzujici ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 19, 2007 7:21 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Af píše:
Prosim te AD, nemohl by jsi mi do tohodle :
obrazku dokreslit jak by to melo byt. Kdyz ty si tak sikovny a chytry.. a hlavne logicky usuzujici ;)

Tam není co dokreslovat. Jednoduše řečeno, toto je vnitřní a ne vnější část hradeb. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon bře 19, 2007 9:52 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
Taby píše:
.....Tam není co dokreslovat. Jednoduše řečeno, toto je vnitřní a ne vnější část hradeb. :wink:


tak jsem to myslel ... takhle by to mělo vypadat zevnitř a ne zvenku ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 285 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz