Právě je ned pro 01, 2024 12:58 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob úno 24, 2007 9:49 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
No v podstatě ti to ten pás v edit modu ohne kolem 3D kurzoru...dá se tahle dobře udělat kruh...jen musíš dát pozor na propojení konců aby ti seděli...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 26, 2007 6:24 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 15, 2005 10:57 pm
Příspěvky: 637
Bydliště: Brno
kdyz uz tu byly hlasy proti hipoly, jsem si to zkousel udelat pres displacement modifier, jde to, ale doba vypoctu pro render je hnusna. Takze jsem pro hi :)
(omluvte spatne namapovani neumim to, a drobna zubatost jde jeste upravit zvysenim subsurf, ale nemel jsem na to nervy).
@Genom: prilohu brzy smazu, at ti tu nerusim rozrustajici se sbirku prispevku
edit: smazano


Naposledy upravil vklidu dne stř úno 28, 2007 5:14 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 27, 2007 12:10 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Ta Hi-poly je dosť dobrá a ten materiál je bombový. By ma zaujímalo či je to procedurálka.
Pošli nejaké dalšie experimenty nech je no co koukat. :bigups:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2007 7:20 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
DonaldX:Je to jen klasickej materiál...barva - 0.145 a shaders - specularita 0.200, hard 10



Tentokrát jsem se pokoušel o oheň...není to ještě úplně ideální,ale lepší,než byli kdysi moje začátky s ním...
K reálnosti to má ještě daleko,nedaří se mi to pořád podchytit...

Obrázek

A ještě trochu abstrakce

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2007 9:07 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Ještě jeden pokus o ohniště...

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2007 9:11 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
podivej se na ruzne fotky ohne (samosebou, ze ohen je jedna z nejtezsich veci ktera se da obtizne ale preci delat cez particly..) proste ohen musi mit ty viditelne obrysy ruznych plamenu jak se mihaji atp. jinak se mi to zda hezky ;) jen nevim zrejme to drevo u toho posledniho je jen tak na ukazku ale mohl jsi ho tam dat vic a nejaky uhliky taky pod tim prece jen se ohen dela z malych trisek nebo vetyvek a po tech tam ta hromadka popela je.. mozna by jsi kolem toho ohniska mohl dat texturu nejaky zaschly travy, dodalo by to nejaky ten detail..


btw je to jen textura, highpoly model, nebo particly ?


Naposledy upravil Alfisko dne ned bře 16, 2008 10:17 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 01, 2007 11:39 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Mne sa ten ohen paci. Mozno nevyzera ako ohen ale ako vybuch by bol fantrasticki.
Mohol by si prosim ta poslat screen s nastaveniami particles a materialom? alebo rovno blend :?:
Vyuzil by som to na textury vybuchov do hry :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 01, 2007 12:33 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Jeden takový test z renderu Kerkythea - sklo...

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 22, 2007 12:40 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Po dlouhý době jsem si hrál s particlama a testoval nastavení kouře...

Snad se mi ten kouř od pneumatiky alespoň trochu povedl...

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 22, 2007 6:56 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Jo, kouř vypadá dobře, ale ještě bych trochu máznul pneumatiku, aby nebyla tak statická. Pokud to již tedy nesplnilo účel. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 22, 2007 1:44 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
S rozmáznutím pneu (pneu v pohibu) se mi patlat nechtělo...šlo jen o ten kouř...ta pneu je tam jako doplněk...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2007 10:16 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Překvapilo mne, že vypadá docela dobře, ale pokud to zvládneš, tak by to chtělo, aby směrem doprava drastičtěji řídnul. Jinak se mi líbí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 26, 2007 10:57 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Ono je to vzhledem k pozadí možná jen blbě vidět,ale směrem od pneu to řídne...

Scénu jsem trochu pozměnil kvůli lepšímu zobrazení...

Obrázek

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned bře 16, 2008 6:39 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Test materiálů...Měď, Mosaz a Bronz (+hdri)...

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte črc 29, 2008 9:38 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Takovej testík novejch částic...zkoušel jsem je na textu...

http://genom.blender3d.cz/text.avi


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz