Právě je pát lis 01, 2024 2:18 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Tvorba lidské postavy z fotografie
PříspěvekNapsal: ned srp 06, 2006 10:23 am 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 11, 2005 4:13 pm
Příspěvky: 79
Bydliště: Č. Budějovice
Chci se zeptat jestli jde vytvořit postava podle fotky třeba nějaké známé osobnosti


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 06, 2006 12:04 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
JasnÄ› že to jde ale když se chce. PÅ™edem poÄ


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 06, 2006 1:16 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 11, 2005 4:13 pm
Příspěvky: 79
Bydliště: Č. Budějovice
Jasně že počítám s tím že to bude trvat dlouho. Díky za radu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned srp 06, 2006 6:28 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 11, 2005 4:13 pm
Příspěvky: 79
Bydliště: Č. Budějovice
Ještě se chci zeptat někde jsem viděl tutoriál na vytváření lidské postavy v Blendru právě podle obrázků nebo fotky ale teď ho nemůžu nikde najít. není ještě někde nějaký pro Blender


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 08, 2006 5:01 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 11, 2005 4:13 pm
Příspěvky: 79
Bydliště: Č. Budějovice
Našel jsem tento tutorial nerozumí mu někdo

http://blenderartists.org/forum/showthread?t=20448


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 08, 2006 5:31 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
no na tom neni cemu nerozumet. Proste tutor. 8))


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 08, 2006 6:30 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 11, 2005 4:13 pm
Příspěvky: 79
Bydliště: Č. Budějovice
mad_eye píše:
no na tom neni cemu nerozumet. Proste tutor. 8))

To vím taky ze to je tutor. myslím jestli nerozumí někdo tý technice


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 09, 2006 7:02 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Iste - ten tutor je velmi stručný na začiatku. V novom Blenderart magazíne (na prvej stránke blender3d.cz sa dá stiahnuť) sú návody, ktoré pomôžu pochopiť tento tutoriál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 09, 2006 11:05 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
...upřesni prosím, čemu v tom tutoru nerozumíš. Tak ti můžem těžko poradit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 09, 2006 3:42 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
AD píše:
...upřesni prosím, čemu v tom tutoru nerozumíš. Tak ti můžem těžko poradit.

Ja se priznam, ze ne vse mi je uplne jasne. Modelovani organiky jsem jiz zkousel a moc se mi nedarilo - priznavam. Konkretneji, na obrazku obliceje jsou jakesi barevne linie. Pri slozeni obou prumetu davaji prostorovou lomenou krivku. Zajimalo by me, jak tyto zakladni linie na obrazku (jakemkoli - nejen obliceji) najdu a nadefinuji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 09, 2006 5:27 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: sob srp 20, 2005 5:03 pm
Příspěvky: 539
Co sa tyka hladania tych vhodnych kriviek, tak to je tak trosku o praxi a priestorovom videni. V zasade ide asi o to pouzit ich na miestch kde sa ta ktora cast tela najviac "lomi" alebo naopoak "vystupuje" to jest napr.okolie ust, oci, nosa, brady, celuste a podobne (zjednodusene okraje svalov, kosti a vyrastkov). V tom konkretnom tutoriali ide o to ze si vzdy najskor urobis jednu krivku, zacal by som od cervenej v pohlade z boku. Potom by som pokracoval u ust z predu, a zasa usta z boku, potom nos z oboch uhlov. takto potom pokracujes az mas cely zakladny tvar, ktory potom upravis (viz ten mini gif tutor o nose).Predtym ale samozrejme vytvoris facy tam kde maju byt (tie by som doporucoval doplnat priebezne po dokonceni kazdej casti tvare aby sa potom pracne nehladali). a mas hotovo. Inak k casu potrebnemu na postavu- samozrejme ze sa da urobit postava za den, ale nie ta prva, proste to chce prax prax a zasa prax, na technike az tak nezalezi. Inak na blenderarts je perfektny videotutorial na hlavu pomocou extrude. A ked popozeras nejake tutose trebars na 3ds najdes tam aj pekne vysvetleny cube(box)modeling.Myslim je niekde aj na blender ale nepamatam kde.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 09, 2006 7:37 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 11, 2005 4:13 pm
Příspěvky: 79
Bydliště: Č. Budějovice
To jak to Kracho popsal je dobrý akorát se chci zeptat ten obrázek na pozadí musí mít oba dva stejnou velikost?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 09, 2006 10:30 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
úplně nejlepší je ( pokud chceš reálný obličej ) nastudovat anatomii hlavy a z teorie malování "ideální" proporce .... bez toho i s fotkami na pozadí ten obličej bude vevýsledku vypadat jinak, než má .... ale časem se na základě zkušeností dá odladit....
co se týká té anatomie, tak je velmi užitečný nákres svalů na obličeji ...mesh by měl tuto strukturu připomínat, zvlášť, pokud se bude animovat...

Stáňa píše:
To jak to Kracho popsal je dobrý akorát se chci zeptat ten obrázek na pozadí musí mít oba dva stejnou velikost?


Fotky musí mít stejnou velikost, a je lepší je v nějakém 2D editoru dát k sobě, nazvětšovat tak, aby byla hlava na obou fotkách stejně velká a vyzkoušet, jestli jsou na obou všechny detaily ve stejné rovině ( oči, obočí špička nosu, horní hrana rtu, dolní hrana rtu, koutky) .... zpravidla tomu tak není ani u referenčních fotek co jsou ke stažení na internetu :( . Je to tím, že nejsou pořízeny ve stejný okamžik a stačí malé pootočení, nebo náklon a už je z toho zejména pro začátečníka problém.

Dá se to obejít focením pomocí zrcadlové konstrukce, kdy je na jednom snímku současně vyfocený obličej, i odraz profilu (nebo i více stran hlavy). Chce to ale hodně pixelů, pokud ta fotka má být použitá jako textura.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 10, 2006 8:56 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Najpresnejšia metóda, je nakresliť tie bodky na tvár ešte pred fotením. Len v prípade prezidenta, ajatoláha, kráľa a podobných VIP to bude asi problém :wink:

Ale pomôcť môžu body, ktoré tam už majú - tých sa treba držať.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 10, 2006 9:44 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
pedu píše:
Najpresnejšia metóda, je nakresliť tie bodky na tvár ešte pred fotením. Len v prípade prezidenta, ajatoláha, kráľa a podobných VIP to bude asi problém :wink:

Ale pomôcť môžu body, ktoré tam už majú - tých sa treba držať.


To z ni jako dobry napad! :D
Ale vazne. Kracho to napsal dobre. Chce to zkouset...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz