Právě je úte lis 26, 2024 7:59 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Robbit
PříspěvekNapsal: sob pro 02, 2017 12:17 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
Nazdar, svého času jsme v týmu Animix začali tvořit krátký animovaný film, jeho charakter měl být agitační. Šéf a tahoun projektu ale přestal být činný a spolu s ním umřela i aktivita ostatních.

Až začátkem tohoto roku jsem se k projektu vrátil a spolu s Vojtou jsme jako poslední mohykáni s kratšími i delšími pauzami filmeček konečně dodělali. Původní scénář se nedodržel, zůstala jen hlavní myšlenka: nábor nových lidí, kteří by pomohli s něčím dalším (ve dvou lidech je to strašně zdlouhavé).

Film je ke shlédnutí na YouTube, link zde:

https://youtu.be/TrTgClBk_-k


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Robbit
PříspěvekNapsal: sob pro 02, 2017 1:11 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 30, 2009 10:07 pm
Příspěvky: 41
Omlouvám se veřejně za svoji nečinnost, nicméně bude líp ... Jsem rád, že jsi převzal otěže a dodělal to s Vojtou. Vypadá to dost dobře.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Robbit
PříspěvekNapsal: sob pro 02, 2017 3:38 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
dik franto, trvalo to sakra dlouho. ale konecne je hotovo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Robbit
PříspěvekNapsal: ned pro 03, 2017 1:05 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
za mě :emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Robbit
PříspěvekNapsal: ned pro 03, 2017 7:44 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
díky martine.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Robbit
PříspěvekNapsal: ned pro 03, 2017 11:01 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
zkusim dat nakou konstruktivni kritiku jedna vec ve ktere me to prijde nejslabsi je shading dnes mnohem dulezitejsi nez textura je nastaveni shaderu a svetel mateiali pusoby jak z papiru a nasvetleni je hodne ambientni bylo by super kdyby se udelal beton glossy pekne to vzdy hodne prida co se tyce kovu tak vypada ze jsou v diffusce aspon to tak pusoby spravne by meli mit diffusku praktycky cernou a reflections a gloss se ladi barva a svetlost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Robbit
PříspěvekNapsal: ned pro 03, 2017 11:11 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
X_H_N píše:
zkusim dat nakou konstruktivni kritiku jedna vec ve ktere me to prijde nejslabsi je shading dnes mnohem dulezitejsi nez textura je nastaveni shaderu a svetel mateiali pusoby jak z papiru a nasvetleni je hodne ambientni bylo by super kdyby se udelal beton glossy pekne to vzdy hodne prida co se tyce kovu tak vypada ze jsou v diffusce aspon to tak pusoby spravne by meli mit diffusku praktycky cernou a reflections a gloss se ladi barva a svetlost


To je pravda, tady jsme tomu moc nedali :-) Mluvilo se o tom, že další dílo bude v Cycles, takže to bude o něčem jiném. Soustředili jsme se na zpracování animace a efektů a na tohle jsme trochu zapoměli :-) ale kritika je to super.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Robbit
PříspěvekNapsal: úte pro 05, 2017 9:38 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
tak to prrr... robot ma texturu vymazlenou, vypiplanou. specular mapa, bump mapa, difusni... delal jsem se s tim mnoho hodin, vsechny ty skrabance co ma robot na laku jsou leskle, protoze tam prosvita kov. taky textury na tunelu rozhodne nejsou odrbane. beton se neleskne, protoze se nemel lesknout. matny je schvalne.

stran osvetleni - no slo to udelat urcite lepe. nenasvetlovali jsme kazdou scenu zvlast, svitime proste svetly v tunelu, kazda scena stejne.

ad celkovy dojem - film je bohuzel v internalu. asi to je chyba, ale v dobe, kdy se o tom rozhodovalo, to nebylo s HW vybavenim ruzove (cca 6 let nazpet se chystaly prvni scenare a modely) a bali jsme se rendertimu v cycles. dnes, s odstupem let, to je vsechno jinak. ale tenkrat se zdal internal vhodnejsi volbou.

kazdopadne za nazor dekujeme, bavime se s vojtou o novem projektu a kazdy podobny prispevek nam do budoucna pomuze se vyvarovat predeslych chyb.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz