Právě je pát lis 22, 2024 8:35 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte zář 26, 2017 1:43 am 
Offline
.
.

Registrován: pát pro 26, 2014 10:01 pm
Příspěvky: 7
Zdravím, po delší době jsem u modelu použil subdivision surface a na jedné straně nohy se mi vytvořila díra. Zkoušel jsem remove doubles, spojovat body do středu a dokonce jsem celou tu dolní část nohy smazal a skusil udělat znovu.. ale pokožadé je tam ta díra na té stejné straně. Něvěděl by někdo co s tím? Celý model se mi modelovat nechce :cry:
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte zář 26, 2017 8:34 am 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Tohle se mi snad nikdy nestalo. Můžeš poslat blend soubor?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte zář 26, 2017 12:52 pm 
Offline
.
.

Registrován: pát pro 26, 2014 10:01 pm
Příspěvky: 7
Tady přikládám blender soubor https://files.fm/u/2p88hqqr#_


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte zář 26, 2017 2:13 pm 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Tak jsem na to koukal a dospěl jsem k tomu, že jediný řešení je tu nohu smazat a vymodelovat znova. Nevim jak se ti to podařilo ale máš tam nějeké facy, které tvoří neuzavřená smyčka vertexů, což by správně nemělo být vůbec možné. Ty facy se proto ani nezobrazují ve viewportu, ale jsou uvedené ve statistikách toho modelu. Když si spočítáš ručně ty vertexy v nohách tak je jich méně než kolik jich ukazuje blender. Fakt netuším, jak se ti podařilo tohle vytvořit, ale jestli se ti to stává opakovaně, bylo by dobrý nahrát ten postup do videa a třeba ti pak budu moct poradit co děláš špatně. Taky je možné že je to nějaká chyba blenderu nebo nějakého doplňku co používáš.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte zář 26, 2017 9:28 pm 
Offline
.
.

Registrován: pát pro 26, 2014 10:01 pm
Příspěvky: 7
Tak jsem to vymodelovat znovu a je to v pohodě. :-D Nicméně, mám ještě jeden problém se kterým se potýkám už dlouho. Z nějakého důvodu mi nefunguje zkratka CTRL + R, když to změním třeba na CTRL + M tak to funguje, ale když to zkusím přenastavit znova na CTRL + R( případne E,W nebo Q) tak se tam to písmenko neukáže a zkratka se nenastaví. Zkoušel jsem restartovat blender do původního nastavenÍ a dokonce jsem ho reinstaloval, ale chyba stále přetrvává. Pracuji na stolním PC s W10 a dříve jsem tento problém nemíval. Přez noc na den to prostě přestalo fungovat. Žádné programy jsem nestahoval a žádné aktualizace systemu myslím neproběhly.
Obrázek
EDIT: Ještě dodám že písmeno R jako takové mi v blendru funguje, jen mi nefunguje ta konbinace CTRL + R


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz