Zdar,
návrh vlaku tzv. maglevu (jezdícího na magnetickém polštáři), tento na modelování velmi jednoduchý typ pojezdu (oproti klasickému železničnímu podvozku) jsem zvolil kvůli lenosti a nedostatku času díky škole.
Pokud náhodou někoho zajímá wire, tak screeny sítě jsou zde:
http://www.turbosquid.com/3d-models/may ... ail/699213Jinak musím říct, že už mi vážně hodně začíná vadit absence non-proporcional módu při vkládání nového loopu a při edge slidu, jako to bylo v blenderu 2.5x. Nevím, jestli jsem jedinej, kdo takhle modeluje např. lemy kolem skel oken (u starších modelů jsou skla uložena v pryži a u moderních lepených skel tam je taky ten černý lem, který směrem k centru přechází doztracena, takové ty puntíčky, určitě to znáte z aut). A nejsou to jen okna, tam, kde dřív stačilo zvolit správný mód při vkládání loopu, nyní člověk musí složitě po částech slidovat-scalovat 1 loop, pokud ho chce mít v konstantní vzdálenosti od druhého, a nikdy to nebude zcela přesný výsledek, maximálně se můžu limitně blížit ideálu. Pokud to sumarizuju, tak díky tomuhle nedostatku v blenderu 2.6 mi modelování celkově zabere tak o 15% více času oproti modelování v 2.5x. Částečně je to vyváženo některými vylepšení v 2.6x, ale stejně jsem pořád v časové ztrátě.
Bohužel žádný add-on na toto jsem nenašel a doufám jen, že se to někdy vrátí, jinak vážně začnu uvažovat o návratu k blenderu 2.5x.