Zdar,
pokouším se exportovat do Maxe, jenže mi to píše "object %r can't be written into a 3DS file" a když si pro kontrolu zpátky naimportuju .3ds do blenderu, tak inkriminovaný mesh tam skutečně není, ostatní ano.
Zkoušel jsem "ctrl + a" -> "apply location" (to samé i s rotation a scale)
Jenže když čtu některé rady viz:
http://blenderartists.org/forum/showthr ... S-MAX-HELP!
Tak aplikovaný všechny modifikátory (kromě subdividu samozřejmě) mám.
Remove doubles provést nemůžu, protože by mi to spojilo oddělené části modelu, které na sebe přesně navazují a žádné bordelojdní duplicity tam stejně nemám (remove doubles jsem prováděl průběžně a samostatně u jednotlivých oddělených částí meshe).
Je ještě něco zásadního, co by se mělo před exportem udělat, třeba i ohledně materiálů, textur? Textury mám zabalený do .blend souboru. U cycles to možný není.