Právě je sob lis 23, 2024 2:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: UV problemy
PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2012 9:53 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Zdravim, mam problem, ze moje UVcka maju zdvojene vertexy (mesh nemá), neviete ktosi poradit co s tym? (robi mi to aj vo 2.6x)
Diki
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV problemy
PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2012 5:47 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
řekl bych, že to dělá rozdílný směr normál, zkus je srovnat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV problemy
PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2012 6:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
normaly su v pohode....a este jedna vec, ked nemam mesh v trisoch ale v quadoch, v UV mape niektore poly su rozhadzane, polovicne alebo chybaju uplne...neviem co si o tom mam myslet :S


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV problemy
PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2012 7:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
právě že toto se mi stalo když byly rozhozené normály, pokud to není tvůj případ tak nevím. Normálně (ctrl+N) to nešlo srovnat, musel jsem to srovnávat ručně (zobrazit si normály a pak ručně pootáčet, které byly naopak).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV problemy
PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2012 7:20 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Normaly su v poriadku....ono je to cele akesi divne,...ked bakujem normal mapu tak z toho vznikne farebny salat typu mrkva, baklazan, kukurica spolu zmiesane v octe a olivovom oleji :emo02:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV problemy
PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2012 9:34 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
můžeš poslat blend?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV problemy
PříspěvekNapsal: ned dub 22, 2012 10:47 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Heh odzlosti som to cele vymazal :twisted: a zacal odznova aj cely hipoly v 2.62 namiesto 2.49


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: UV problemy
PříspěvekNapsal: úte dub 24, 2012 8:07 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Ono je na to prepínatko že či to chceš editovať naraz, alebo po jednom.
Zrejme si to nechrtiac prepol. :)
Teda, ak si tam nemal v meshu zdvojene verticles.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz