Právě je úte lis 26, 2024 4:11 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 176 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: čtv úno 09, 2012 11:42 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
wir ukazem zajtra, ale dost sa za neho hambim :oops: a bude to len na vlastne nebezpecie :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 12:26 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
No tak tu je finalny hi_poly mesh, bez textur bez materialov, kritika vítaná ;)
V celku
http://i.imgur.com/ZGOWJ.jpg
http://i.imgur.com/xi6k1.jpg
http://i.imgur.com/IHGTH.jpg
Detaily:
http://i.imgur.com/BqUzQ.jpg
http://i.imgur.com/avBqr.jpg
http://i.imgur.com/vX4mh.jpg

Chcel som dat aj wiry, ale viem to iba jednou metodou a to prekryt mesh druhym meshom trocha ho nascaleovat a zapnut mu aby sa zobrazovali iba wiry ale to sa mi ako moc elegantne nezda, neni nejaky iny sposob?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 12:36 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
tohle na to používám já. Je to šikovná pomůcka.
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?239505-setup-a-wire-render


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 12:58 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
funguje to aj pre 2.49b?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 9:48 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Tak to nevím. Řekl bych že to ale bude pro verzi 2.5x a vyšší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 10:14 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Kaslem na to, spravil som to klasicky...ale ako som pisal hambim sa za ne :oops:
http://i.imgur.com/fayTH.jpg
http://i.imgur.com/Ou5jZ.jpg
http://imgur.com/AlCrH
http://i.imgur.com/QkWym.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 11:11 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte lis 17, 2009 2:29 pm
Příspěvky: 251
Bydliště: Desná
Ono ten addon to dělá dost podobně, jen přes materiály. A ten materiál, který je typu wire má nastavený Z-offset. Takže princi v podstatě stejný.
Model a všechny detaily na něm se mi velmi líbí. Nejsem odborník na topologii a sám jsem moc prací ještě neudělal, ale myslím si že na tvém modelu je hodně trojúhelníků a celkově topologie modelu je taková, že kdybys chtěl případně udělat nějaké změny nebo přidat nějaký detail, tak by ti to stávající stav sítě modelu moc nedovoloval. Pokud ale je toto finální verze a trojúhelníky ti nezpůsobují nějaké problémy ve stínování se zapnutým subsurfem, tak je to dostačující.
Model jako takový se mi velmi líbí. Pěkná práce.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 11:12 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
A co drážky v laufu? Budou? :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 11:17 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Alimansan píše:
myslím si že na tvém modelu je hodně trojúhelníků a celkově topologie modelu je taková, že kdybys chtěl případně udělat nějaké změny nebo přidat nějaký detail, tak by ti to stávající stav sítě modelu moc nedovoloval. Pokud ale je toto finální verze a trojúhelníky ti nezpůsobují nějaké problémy ve stínování se zapnutým subsurfem, tak je to dostačující.

Hore su obrazky so subsurfom, no model som zacinal davnejsie a nemal som ziadne skusenosti ako sa robia hard surface objekty takze topologia je v starsich castiach modelu (hlavna kostra) dost onicom, no vsetko sa to vyriesilo s pridavanim edge loopov na hrany (prip knifovanim)

Racek píše:
A co drážky v laufu? Budou? :-)


Co je to "lauf"?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 11:28 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
hlaveň


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 11:49 am 
Offline
.....
.....

Registrován: úte čer 28, 2011 8:01 pm
Příspěvky: 421
Docela hezkej model :emo17:
Je vidět, že sis s tim dal práci, ale v detailu je vidět, že ta síť není uplně v pořádku :wink:
Hlavně tam máš asi milion trojúhelníků a pak mi ta síť přijde zbytečně přehuštěná - třeba na tu hlaveň si použil kruh s odhadem 32 vertexy, ale podle mě by stačila polovina, možná i čtvrtina.
Doporučil bych ti tenhle tutorial:
http://vimeo.com/10941211
je sice na 3ds max, ale i tak je to poučné...

Marek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 7:10 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
viz.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 8:23 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Marek píše:
Doporučil bych ti tenhle tutorial:
http://vimeo.com/10941211
je sice na 3ds max, ale i tak je to poučné...


Jj, diki parada :emo17:

Racek píše:
A co drážky v laufu? Budou? :-)


Ak si myslel písmená, tak tu sú
http://i.imgur.com/8D8ZD.jpg
http://i.imgur.com/miWM8.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 8:54 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: úte pro 16, 2008 12:00 am
Příspěvky: 1206
Bydliště: Vsetín
ha, ta sit je...
dabelska. :-D

ale az to otexturujes, ani to nepujde poznat. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Paul 68 Rageous WIP
PříspěvekNapsal: sob úno 11, 2012 9:02 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 27, 2005 9:38 pm
Příspěvky: 149
Bydliště: ČR
:D myslel jsem drážky jako drážky, které, když se dobře podíváš, uvidíš zevnitř hlavně a které ti stabilizují střelu..

obecně:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 176 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 12  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz