Nazdar, mám problém...používam Blender 2.5 a chcel som spraviť reťaz...
Kuk na toto video, na časť 9:50:
http://www.youtube.com/watch?v=i1YIafaqF7AUjo/teta tam pridá krivku, nejakou mágiou z nej spraví reťaz a funguje mu to...
Ja som si pridal Torus, spravil som z neho očko reťaze a začal som experimentovať...keď som nastavil convex hull rigid body, síce to vyzeralo fajn, ale očká do seba nechceli zapadať, vždy sa to rozletelo...avšak po prepnutí na triangle mesh som zistil, že to je presne ono, nakopíroval som zo 6 ôčok a...čo sa nestalo, síce sa to ako reťaz správalo, ale nejako to začalo prepadávať pod podložku, sekať, triasť sa...I mean, WTF...? Ako to tí chlapíci v tých cool vyzerajúcich videách robia??
Alebo to, čo robí neskôr...pridá krivku, spraví z nej drôtik (to robili scripty aj v starom Blenderi, to cca viem spraviť), a potom ten drôtik koliduje s krúžkom...a neseká mu to! to má taký vymakaný PC, alebo používa čosi divné, čo ja neviem?