Právě je sob lis 23, 2024 3:16 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob led 08, 2011 1:09 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
Jan píše:
Tak jsem to dokončil, už se v tomhle konkrétním walkcyclu dál patla nechci. Nejhorší je, že když si to spustím v 3d okně, tak už si říkám, že to vypadá docela dobře, ale render pak je docela nic moc.
Spravil jsem nohy(jdou trošku dozadějc a snad trochu plynuleji), trochu jsem rozhýbal celé tělo a hlavu s krkem, zlepšil jsem pohyb ramen.


Nic proti, ale spíš to vypadá, že jede na běžkách :) ... Možná našlapování na paty by vypadalo líp. Vůbec chce to víc pohybu v kotníku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob led 08, 2011 4:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
No, to mi asi nějak nedošlo to došlapování, fakt to vypadá strašně, tak to ještě předělám.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob led 08, 2011 5:15 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: úte čer 22, 2010 3:44 pm
Příspěvky: 87
Bydliště: Varnsdorf
Ono nejde o došlapávání. Faktem je, že kdybych takhle chodil, asi by mě brzo bolely nohy(především stehna). sleduj lidi co chodí kolem tebe nebo se podívej na nějaký video. 4lvěk při chuzi nemá ty nohy tak pokrčený. ve chvíli kdy je zadní noha v zadu a přední vepředu, jsou narovnané.
Jako by jsi předkopával nohu.
tady je menší nákres. Doufám, že z toho něco půjde rozeznat.
Mělo by to tak podle mě vypadat.


Přílohy:
chuze.gif
chuze.gif [ 7.23 KiB | Zobrazeno 1474 krát ]


Naposledy upravil rosenkreuz dne čtv led 13, 2011 3:27 pm, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob led 08, 2011 8:17 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Tady je dobrej návod
http://www.rubberbug.com/walking.htm
a reference
http://www.biomotionlab.ca/Demos/BMLwalker.html


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř led 12, 2011 8:04 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Díky moc za odkazy, ten walkcycle jsem opravil, ale sem už dávat nebudu. Těď dělám na runcyclu. Všechno to dělám podle Learn character animation using blender. Nevím, jestli to je nejlepší návod, podle kterého se to dá dělat a naučit, ale zdá se mi, že to je hodně dobré.

Tady je jeden runcycel, je to takový strašně gramlavý styl běhu a čím víc se na to dívám, tím mín se mi to líbí. Klidně kritizujte, abych příště věděl jak na to.
http://vimeo.com/18596804


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř led 12, 2011 11:12 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: pát bře 26, 2010 8:06 pm
Příspěvky: 134
prd tomu rozumím, ale imho je problém v kolenou. Vypadá to jakoby běžel do schodů..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát led 14, 2011 8:14 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Ahoj, mám takový dost blbý problém. Teď dělám takovou kratší animaci, kde biped_rig udělá přemet. No a problém je v tomto:dělám postupně pózy otáčení, ale když už je otočen asi kolem 180°, tak, když chci kost ještě otočit, v IPO editoru mi neche hodnota toho otočení přelést přes hodnotu 1, ale hodí se mi do mínusu. Nejde nějak povolit, aby to šlo i přes 1?

Doufám, že mou ěžko formulovanou otázku pochopíte. :-D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát led 14, 2011 3:46 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Jestli používaš 2.5 tak v menu který zapneš v 3d okně klávesou n v transformaní záložce přepni rotace z quaternion na euler. Jestli používáš starší verzi tak musíš posouvat i ostatní ipo křivky aby se ti to rotovalo jak potřebuješ ale je s tim dost práce.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob led 15, 2011 10:15 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Díky moc za odpověď, tak jsem přešelna 2.5 a je to opravdu rozdíl oproti 2.49. V tom se animuje téměř úplně samo :wub: .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 9:43 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
Tak jsem dokončil další animaci, tntokrát to není jen tak ledajaký cycle, ale normální krátká animace. Začínal jsem to dělat v 2.49 a končil jsem v 2.5. Je fakt skvělý až na to, že mi nefungovala simulace kapaliny hned od začátku. Na to jsem nakonec vyzrál tak, že jsem nejřív vyrenderoval část bez krve a potom začátek krve přesunul na čas 0, takže v pohodě. Jinak při nastavování kapaliny jsem se nějak s Blenderem nepohodl, takže to příliš reálně nevypadá. Výsledek můžete shlédnout zde:
http://www.youtube.com/watch?v=CGSPIO4eolU&feature=player_embedded


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 10:02 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Tam jak si přendavá ruce je to dost nereálný ve skutečnosti by měl co dělat, aby se na tej jednej ruce udržel a u tebe se skoro ani nehne. Pak když se dotáčí tak mi to tam nepříjde moc plynulý. Ale celkově se mi to líbí, děláš pokroky :-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte led 18, 2011 10:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
hehe tos mi připoměl jeden díl TOPGEARu :-D http://www.youtube.com/watch?v=n5xd97HeY70&feature=player_detailpage#t=231s


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte dub 19, 2011 3:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 01, 2009 8:31 pm
Příspěvky: 321
Bydliště: Ostrava
V poslednídobě jsem propadl velkému zlu, kvůli kterému člověk na počítači nedělá už ani v Blenderu. Jmenuje se Minecraft :twisted: . Až v poslední době jsem se částečně vymanil z jeho moci a protože se mi nechtělo vyráběět si nějakou novou postavičku, použil jsem králika z Big buck bunny a udělal jsem walkcycle(nečekaně). Zde je:
.
Potřeboval bych ale poradit, protože ještě se mi jej nepodařilo ani jednou vyrenderovat. Už jsem to renderoval s vypnutýma všema částicovýma systémama, bez susurfu a SSS, ale to se mi tam ani nehodilo renderovací okno a Blender se sekl. Nevíte, co bych mohl ještě omezit, aby rendertime nebyl moc velký, ale aby to vypadalo slušně?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte dub 19, 2011 4:13 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
OT: Jo MineCraft hraju taky, ale ne furt :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř dub 20, 2011 11:20 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
No, já bych se s tím neprděl a při cyklickém pohybu jako je chůze bych kopíroval framy ručně - tolik práce to není, žádné crcání se složitými nástroji a určitě žádné sekání na koncích smyček... :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz