Právě je úte lis 26, 2024 8:18 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Vývoj pluginu + výběr vrstev
PříspěvekNapsal: stř zář 15, 2010 8:02 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Snažím se vyvíjet vlastní exportní plugin, ale je to dost nesnadné. Vždycky je totiž nutné restartovat blender, aby se projevily změny. Jde to nějak změnit, aby stačilo uložit soubor .py a nemusel se restartovat blender?

Pak mám ještě jeden dotaz: Jde nějak ve file save dialogu přidruženému k exportnímu pluginu zobrazit panel výběru vrstev? Jde mi o to, že bych si tam vybral jen ty vrstvy, kde jsou objekty, které chci exportovat. Popravdě řečeno, tvorbu GUI ve file save dialogu jsem zatím moc nepochopil.

Díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vývoj pluginu + výběr vrstev
PříspěvekNapsal: stř zář 15, 2010 10:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
frca píše:
Snažím se vyvíjet vlastní exportní plugin, ale je to dost nesnadné. Vždycky je totiž nutné restartovat blender, aby se projevily změny. Jde to nějak změnit, aby stačilo uložit soubor .py a nemusel se restartovat blender?

Pak mám ještě jeden dotaz: Jde nějak ve file save dialogu přidruženému k exportnímu pluginu zobrazit panel výběru vrstev? Jde mi o to, že bych si tam vybral jen ty vrstvy, kde jsou objekty, které chci exportovat. Popravdě řečeno, tvorbu GUI ve file save dialogu jsem zatím moc nepochopil.

Díky.

Co se tyce exportnich scriptu ta kje nemusis vyvyjet od zacatku jako exportni script ale muzes v text editoru ladit jen casti a ty muzes rovnou poustet a nemusis nic restartovavat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vývoj pluginu + výběr vrstev
PříspěvekNapsal: čtv zář 16, 2010 12:01 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Máš na mysli textový editor vestavěný do blenderu? Když já radši používám gedit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vývoj pluginu + výběr vrstev
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2010 5:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 27, 2005 11:05 am
Příspěvky: 337
Bydliště: Brno/Olomouc
zkus si stahnout horni listu, zalozka file paths a u cesty ke scriptum je nejaky tlacitko, ktery ma vymluvny popis
Citace:
re-evaluate scripts registration in menus(resets python module search path:sys.path)

ale za vyslednej efekt nerucim


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vývoj pluginu + výběr vrstev
PříspěvekNapsal: pon lis 01, 2010 8:33 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
frca píše:
Máš na mysli textový editor vestavěný do blenderu? Když já radši používám gedit.

Stačí ak vňom otvoríš ten script. Potom keď v gedit vykonáš nejaké zmeny a uložíš, stačí ti dať v blenderu len Reopen(alt+R) a spustiť.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz