Právě je sob lis 23, 2024 3:32 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Dva ve výtahu
PříspěvekNapsal: sob srp 21, 2010 12:40 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Ahoj, no jde jako by to už nestihl na WC :). Nevím jak přesně aplikuješ MC, ale já jsem si to zkusil přes copy a location constraint a je myslím jedno jakej bude mít tvar nebo proporce tvá postava.

http://www.youtube.com/watch?v=fjNuUK5CXG8&feature=channel

Ještě bych to mohl vylepšit omezením pohybu kloubu, takhle je to dost nepřirozený. Takže si myslím že sice trochu komplikovanější cestou ale nějakej výsledek by z toho mohl být.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dva ve výtahu
PříspěvekNapsal: sob srp 21, 2010 1:14 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Přes constraints sem to taky zkoušel přes IK i FK ale plynulou animaci sem z toho nedostal, vždycky mi tam občas něco špatně přeskočilo. Teoreticky by se to dalo myslim takhle udělat, ale dalo by to spoustu práce nastavovat aby to bylo úplně plynulý. Tys to dělal přes IK nebo FK?

Ta ukázka co jsem posílal je zakostěnej originální rig co je u toho mc souboru, další animace se do něj dají snadno importovat přes action editor.
Přesně tu animaci opilce sem na něj taky zkoušel :-) ale nejsou na něm vidět chyby jako jako na normální chůzi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dva ve výtahu
PříspěvekNapsal: sob srp 21, 2010 8:18 pm 
Offline
-
-

Registrován: ned črc 22, 2007 1:59 pm
Příspěvky: 148
Bydliště: Litoměřice
Taky je dost možný že jsi neměl kvalitnější MC na tu chůzi, proto to vypadá tak podivně.
Já jsem použil copy location na Hips, na stehení kost copy rotation a od kolena dolů je IK Solver, ovladač u nohy má copy location a kopíruje vlastně pohyb chodidla. To samé je i na rukou kde hrudní a klíční kosti mají copy rotation a zbytek je IK.

Tady jsem zkusil použít i na kosti rukou místo IK copyRot ale občas to divně ulítne. Ale je to celkem zábavné :), jdu si zkusit nějakej další :D
http://www.youtube.com/watch?v=K0a_pdP8 ... re=channel


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dva ve výtahu
PříspěvekNapsal: sob srp 21, 2010 8:51 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Teď sem se znovu kouknul na originální video tý mojí chůze, a ona to je ve skutečnosti spíš taková rychlo chůze, na tom mim videu to mam skoro tak 2x zpomalený, takže tady je asi ta velká chyba.
Na tom tvým videu ti tam občas cuká koleno nebo loket, ale na to že má naprosto jiný proporce tak paráda :-)
Já teď zkoušim mc na obličej, ale mam slabší kameru tak to trochu cuká, chtělo by to nějakěj skript na vyhlazení ipo křivek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dva ve výtahu
PříspěvekNapsal: sob srp 21, 2010 9:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 26, 2007 8:23 pm
Příspěvky: 399
lokhorn píše:
Teď sem se znovu kouknul na originální video tý mojí chůze, a ona to je ve skutečnosti spíš taková rychlo chůze, na tom mim videu to mam skoro tak 2x zpomalený, takže tady je asi ta velká chyba.
Na tom tvým videu ti tam občas cuká koleno nebo loket, ale na to že má naprosto jiný proporce tak paráda :-)
Já teď zkoušim mc na obličej, ale mam slabší kameru tak to trochu cuká, chtělo by to nějakěj skript na vyhlazení ipo křivek.

Da se to delat jedine s originalnim rigem pak muzes kopirovat klice z kostry do kostry jediny pravidlo je ze musi byt uplne stejna vcetne hierarchie a nazvu. co se tyce vyhlazeni tak v 2.5 je na to zkratka alt+o.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dva ve výtahu
PříspěvekNapsal: ned srp 22, 2010 8:15 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Díky X_H_N pomoci se mi to povedlo vylepšit. Hlavní chyba byla že sem si to nepřevedl na správnej frame rate.
http://www.youtube.com/watch?v=Qpq2dTuwEL4

Na konci je i mc na obličeji, věřim že s lepší kamerou to bude lepší.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dva ve výtahu
PříspěvekNapsal: ned srp 22, 2010 9:13 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Vim že o tom asi víš ale ty prsty jak jsou jen v jedný poloze tomu hrozně ubíraj na kvalitě :-)
Chápu ale že si asi zkoušel něco jinyho... a chtěl jsem se zeptat proč jsou z make human udělaný takhle ty řasy? Má to nějakej význam nebo je to prostě na nic?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dva ve výtahu
PříspěvekNapsal: ned srp 22, 2010 9:15 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
noob: heh ty rasi jsou jako plane, kdyz na ne pak das alpha mapu a tak tak to nebude jako obdelnik ale jako jednotliva rasa..... mrkni treba na jeden z prvnich filmu ve 3D Final fantasy esence zivota a uvidis ze skoro vsechny vlasy jsou delany timto zpusobem, je to rychlejsi a snazsi na vypocet nez particly


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dva ve výtahu
PříspěvekNapsal: pon srp 23, 2010 12:34 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
Bumpkin: jo to je mi jasný že jsou to plany určený k texturování (asi jsem se špatně zepta l) ale proč jsou tam takhle rozkouskovaně to mi nedávalo smysl. Já když bych to tak dělal tak bych to udělal z jednoho kusu asi :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dva ve výtahu
PříspěvekNapsal: čtv říj 14, 2010 4:32 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 01, 2008 6:14 pm
Příspěvky: 404
Test obličejovýho MC, každej bod z MC je driver kterej řídí shape keys. Ty shape keys sem neměnil, teda jsou původní z make human. V tom vidim největší problém, kdybych je trochu vylepšil přidal pár nových na který bych přidal dalších pár trakovacích bodů tak by to mohlo bejt o dost lepší. Další limity jsou kamera a hodila by se i helma pro kameru aby tam bylo co nejmenší třesení hlavou program má sice stabilizační bod ale nějakej zázrak to neni.
http://www.youtube.com/watch?v=I4LNC0H7M5o


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz