Právě je úte lis 26, 2024 3:13 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Konvička
PříspěvekNapsal: čtv kvě 27, 2010 12:04 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
Tady máte můj druhý pokus v Blenderu. Zkoušel jsem co umí ambient occlusion. Zase je to model konvičky kterou mám doma. Jen texturu jsem stáhnul někde z netu.

Příloha:
ambient_occ.jpg
ambient_occ.jpg [ 61.73 KiB | Zobrazeno 1819 krát ]


Doufám že se bude líbit. To osvětlení pořád ještě není ono, ale já se to časem naučím.

Pěkný den přeji.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konvička
PříspěvekNapsal: čtv kvě 27, 2010 8:09 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob črc 04, 2009 10:44 am
Příspěvky: 57
super :-D , mě se to líbí, jen možná bys mohl ještě použít normal mapu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konvička
PříspěvekNapsal: čtv kvě 27, 2010 8:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát čer 06, 2008 5:13 pm
Příspěvky: 571
Bydliště: Wallachia (Vsetín)
:emo17:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konvička
PříspěvekNapsal: čtv kvě 27, 2010 10:39 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 16, 2009 7:33 pm
Příspěvky: 521
Bydliště: Praha
:emo17: Rezhodně hezké ;) a k normal mapě bych přidal i specular mapu ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konvička
PříspěvekNapsal: pát kvě 28, 2010 12:09 am 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
Ono to možná není znát ale ta normal mapa tam je (trochu snad pod hrdelm konvičky).

A nechci vypadat jako buran, ale co je to specular mapa? :?:


Mapa která upravuje specularitu na určitých místech?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konvička
PříspěvekNapsal: pát kvě 28, 2010 2:08 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 25, 2009 3:24 pm
Příspěvky: 657
presne tak, v spojeni s jemným šumom napríklad môže simulovať jemn= odlesky kremeňa v keramike...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konvička
PříspěvekNapsal: pát kvě 28, 2010 10:17 am 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
Dobrej nápad, díky. Zkusím to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konvička
PříspěvekNapsal: pát kvě 28, 2010 2:54 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
pěkný :-) dej tam měkčí stíny a v render buttons(F10) v paletce Render dole vpravo změn AA z Gaus na Mitch a zkus to vyrenderovat jak s poloměrem 1.0, tak s 1.5 (bude to ostřejší) a za zkoušku nic nedáš, pokud to nemá zabijícker RT :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konvička
PříspěvekNapsal: pát kvě 28, 2010 2:56 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 05, 2009 8:37 pm
Příspěvky: 1212
bych do těch šálku dal čaj a posadil do nějaké scény :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Konvička
PříspěvekNapsal: sob kvě 29, 2010 1:08 am 
Offline
..
..

Registrován: stř kvě 12, 2010 4:14 pm
Příspěvky: 40
Váca píše:
pěkný :-) dej tam měkčí stíny a v render buttons(F10) v paletce Render dole vpravo změn AA z Gaus na Mitch a zkus to vyrenderovat jak s poloměrem 1.0, tak s 1.5 (bude to ostřejší) a za zkoušku nic nedáš, pokud to nemá zabijícker RT :-D


Hned jak budu doma vyzkouším co to dělá. S tímto nastavením jsem si ještě nezkoušel hrát. Díky za tip!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz