Právě je sob lis 23, 2024 2:28 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Prelínanie
PříspěvekNapsal: úte bře 30, 2010 1:26 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Caute vsetci, mal by som otazku, ze ako sa daju prelinat 2 materiály/textúry v BGE??
Diki moc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prelínanie
PříspěvekNapsal: úte bře 30, 2010 5:13 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
normálne to môžeš urobiť cez masku v map to nastavíš textúru na stencil.
Materiály môžeš "prelínať" aj v node editore.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prelínanie
PříspěvekNapsal: stř bře 31, 2010 7:55 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
nejako cez IPO alebo nieco take-aby to bolo v GE, da sa?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prelínanie
PříspěvekNapsal: stř bře 31, 2010 8:42 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
ak používaš GLSL mode tak si naanimuj alphu cez IPO, nezabudni zapnúť Ztransp.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prelínanie
PříspěvekNapsal: stř bře 31, 2010 9:12 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
cez to to nejde robil som to podla tohoto tutoru:http://www.tutorialsforblender3d.com/GameDoc/Alpha/Alpha_Steps_GLSL_1.html
a ked to naanimujem cez alphu-sak skus-robi to kraviny. Ak je iny sposob ako dat obrazok s alphou do glsl tak aby sa dala nastvit alpha, napiste,diki


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prelínanie
PříspěvekNapsal: stř bře 31, 2010 10:32 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: ned kvě 27, 2007 6:15 pm
Příspěvky: 143
Bydliště: Praha
ťažko radiť ked neviem čo presne chceš dosiahnúť :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prelínanie
PříspěvekNapsal: stř dub 07, 2010 12:17 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
chcem docielit postupne zmiznutie objektu, ktory ma alpha kanal a pouziva sa v GLSL(napr para)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz