Tak toto nadväzuje na problém spomenutý v inom topicu, kráčanie nepriaťeľov do steny.
Po prvom neúspešnom blende, ktorý väčšina ľudí nerozchodila a po zistení že to riešenie je vlastne nepoužitelné, pricházdam s ďalším pokusom.
Je to spomínané tretie riešenie.
Nepriateľ narazí do steny, nájde najbližší bod seba, aj hráča.
Nájde sa cesta(sled bodov) a nepriateľ sa pohybuje po ceste.
Tieto body sú rozložené po mape a každý bod má svojich susedov.
Editácia je ručná. Je treba premenovať Empty a zadať mu jeho susedov.
Celý skript je v rozpacovanom štádiu.
Hľadanie cesty je robené rekurziou. Mala by sa nájsť najkratšia cesta.
Mala by, ale ja som to blbo napísal tak nie.
Tiež to mánejaké chybi ako napríklad, keď je bod blízko steny, do ktorej nepriateľ narazí, a ten bod je k nemu najbližšie, stane sa to že nepriateľ začne kráčať do steny.
Samozrejme dá sa to spraviť tým, že sa budú hľadať len najbližšie viditeľné body.
takže má to ešte zopár múch tak to berte s rezervou. (Hlavne rekurziu, to som fakt blbo napísal a budem to prepisovať)
Blend robení vo verzii 2.49b