Právě je úte lis 26, 2024 10:51 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: čtv říj 08, 2009 8:07 pm 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Rátajú sa vertexi.
Pokiaľ máš viacero na jednom mieste stačí použiť funkciu Rem Doubles.
Malo by sa to zmeniť na počet polygónov, ale to až v ďalšej súťaži.
Čo sa týka limitu, písal som to už viac krát, je to len orientačná hodnota.
To je asi proti pravidlám, ale vždy sa nájde niekto kto to trochu prešvihne
a nezaradiť ho do hlasovania už aj tak pri malej účasti sa mi nepozdáva.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: pát říj 09, 2009 12:24 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
A můj předchozí dotaz? viewtopic.php?p=76603#p76603
A nebo to prostě udělám tak, jak je to pro mě výhodnější, a kdyžtak mě pak vyhodíte...
S triangle countem místo vertex countu jedině souhlasím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: pon říj 12, 2009 6:33 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte zář 01, 2009 2:30 pm
Příspěvky: 39
hmm, nejak je tu mrtvo a zajtra je uzavierka. Ale mam pocit ze sa to bude predlzi ak sa toto kolo vobec dokonci. Ja sem pridavam WIP :)


Přílohy:
ukazkalq.jpg
ukazkalq.jpg [ 173.02 KiB | Zobrazeno 4013 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: úte říj 13, 2009 10:06 am 
Offline
...........
...........
Uživatelský avatar

Registrován: sob zář 18, 2004 4:13 pm
Příspěvky: 1898
Bydliště: Slovensko, Bratislava
Vyzerá to pekne , snáď to dokončíš.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: úte říj 13, 2009 8:56 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Můj mlýn:
Obrázek

Obrázek

blend
Má 730 vrcholů. Ovšem to jen v případě, že beru vrcholy rozdělené edgesplit modifikátorem jako jeden. Jinak jich má přes 2 tisíce. Schválně si zkuste odstranit modifikátory edgesplit u všech (tří) objektů a uvidíte.
Pokud spustíte game engine klávesou P, kolo se roztočí ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: stř říj 14, 2009 6:39 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte zář 01, 2009 2:30 pm
Příspěvky: 39
Dufam ze som nezmeskal :)

Tu je moj Mlyn.
Ma 1080vertexov tak neviem ci nebudem vyradeny. No uvidime.

http://www.fileden.com/getfile.php?file ... utaz.blend


Přílohy:
UkazkaSutaz.jpg
UkazkaSutaz.jpg [ 114.42 KiB | Zobrazeno 3962 krát ]


Naposledy upravil themember dne stř říj 14, 2009 11:07 pm, celkově upraveno 1
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: stř říj 14, 2009 8:47 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Nějak tam nevidím textury, asi je tam nemáš (i vzhledem k velikosti souboru).

Mám ještě dotaz na kohokoli: Jak zresetuju blendří layout na defaultní, aniž bych zavřel model?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: stř říj 14, 2009 10:49 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte zář 01, 2009 2:30 pm
Příspěvky: 39
Ja som myslel ze si to textury uchova. Ako to mam ulozit aby som tam mal len subor blend ako ty aj s texturami?

A ten default layout vyvolas asi tak, ze kliknes na File>Load Factory Settings? nie som si isty, nechcem to skusat, pretoze nechcem prist o svoj layout :)


Naposledy upravil themember dne stř říj 14, 2009 10:53 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: stř říj 14, 2009 10:51 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Možná existuje lepší způsob, ale já jsem u každé textury zmáčkl v uv editoru tlačítko "balíček" (pack). Otestování je nejlepší udělat tak, že si packnutý blend zkopíruješ někam mimo a původní složku přejmenuješ, aby si to tam blender nenašel.

Jinak Load factory settings prave vymaze i ten model, ktery je tam otevreny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTLP+ - 14.kolo - Vodný mlyn
PříspěvekNapsal: stř říj 14, 2009 11:11 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte zář 01, 2009 2:30 pm
Příspěvky: 39
tak to neviem, inak dakjem, funguje to tak ako ma(upravil som link na stahovanie, kde je ten novy blend file aj s texturoami).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz