Právě je sob lis 23, 2024 7:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: BMW m3 e92
PříspěvekNapsal: čtv srp 27, 2009 3:25 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte črc 28, 2009 5:40 pm
Příspěvky: 76
dik za napad uz mam i docela predstavu jak to bude vypadat,ale jeste musim dodelat toho bramboraka :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW m3 e92
PříspěvekNapsal: čtv srp 27, 2009 4:06 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 27, 2009 2:27 pm
Příspěvky: 567
A co si to pouzil na tom poslednim obrazku? contrast?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW m3 e92
PříspěvekNapsal: čtv srp 27, 2009 5:15 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
download/file.php?id=6261 Tenhle render bych urcite povazoval za lepsi vysledek nez ty nove... node jsem myslel, ze pouzijes spis na samotne materialy, coz jsi mozna taky pouzil..

A taky si davej pozor, neni dovoleno mit uploadovano nekolik verzi jednoho modelu, tusim, ze vzdycky jenom jednu 80kb. Pokud tady chces mit vsechny verze tak je uploaduj nekam jinam a pak sem linkuj, ale ne do fora.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW m3 e92
PříspěvekNapsal: čtv srp 27, 2009 5:59 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte črc 28, 2009 5:40 pm
Příspěvky: 76
pouzil sem jenom RGb curves a pohraval sem si jen s C,takze zadnej slozitej zazrak :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW m3 e92
PříspěvekNapsal: čtv srp 27, 2009 6:03 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte črc 28, 2009 5:40 pm
Příspěvky: 76
Alfisko:uvidime jak se mi podari scena a jak to v ni bude vypadat.Zatim delam jen takovej navrh abych si oddych


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW m3 e92
PříspěvekNapsal: úte zář 01, 2009 7:38 pm 
Offline
..
..

Registrován: sob lis 01, 2008 12:00 pm
Příspěvky: 74
Bydliště: Písek
mě se to tedy moc nezdá :P nejsem sice bumpkin, ale trochu si dovolim kritizovat z pohledu "čumila" :P

auto se mi zdá dost pomačkaný, vepředu na nárazníku na tom bočnim sání ti to nějak leze, máš tam málo poly a dost prohnutý.. (viz render hned po wire) kapota má příliš ostrej řez nad blatníkama a na přechodu mezi maskou a světlama se mi taky zdá na jednom místě malinko moc zahnutá.. pod maskou je baltník taky nějakej pomačkanej.. zovlil bych aj jinej úhel, hlavní sání k chladiči vypadá z toho posledního pohledu vykrojené jak srdce.. to je fakt divné.. ale je to blbým pohledem no.. možná by mu neškodil pohled odzadu.. co se toho nárazníku týče, ten je takto prohnutý záměrně, nebo je to chyba z nedostatku poly? - mezi světlem a tim sánim - je to takový zmáčklý dovnitř auta, namísto ven a pak je tam z toho ostrý přechod a dělá ti to bordel, vypadá to divně.. být tebou trochu zjemnim ten řez na kapotě :)
ten materiál se mi líbí jen z boku, kapota působí příliš plastovým dojmem a naopak se proti světlu dost leskne, i když to možná je záměr.. ale ten řez na kapotě plus ta linie od znaku bmw (jesi tam bude) je také nějaká čudná..

omlouvám se pokud tě moje kritika urazila, byl bych rád, kdyby ti pomohla zlepčit tento výtvor :) nejsem žádnej profík, taky se teprv učim, ale pracuju pmalu, ale mám rozpracovaný velký projekt..

co se scény týče, postav ho někam do showroomu, okolo dej ještě dva tyhle bvoráky, tek je na točny nebo kolem nich dej nějaký nízký hrazení, dej tam dlaždicovou lesklou podlahu, velký skla, zářivky, venku průhled někam do zeleně a na druhou stranu příjezdovou cestu a parkoviště.. tam vymodeluj nějaký jendodušší model auta, jen tak načrtni, aby to vypadalo, že tam stojí pár firemních aut nebo auta zaměstanců a máš echt scénu.. závodní orkuh je zajímavý, ale myslím dost ohraný, chce to něco netradičního.. koukám žes to rádoby malinko potunil viz spojler a kola.. takže by se to hodilo někam na tu dráhu.. ale nemusí to bejt zrovna asfalt.. udělat ho nastylizovaný - pohled směrem po silnici dozadu, najednou za kamerou přijíždí, brzdí a přímo před kameru vletí smykem a na takový prašný cestičce se otáčí.. z takovýho pohledu ho blejsknout - plus efekt točících se přecních kol, nějaký světlo brzd, částitce prachu a vydřené koleje od smykového brždění v povrchu.. okolo cesty zeleň a dva keře dozádu polojasnou oblohu a proti kameře sluneční svit.. trochu kontrastu by vytvořilo zajíémavý soumrakový efekt, za který bych se třeba já nestyděl :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW m3 e92
PříspěvekNapsal: stř zář 02, 2009 12:23 am 
Offline
..
..

Registrován: úte črc 28, 2009 5:40 pm
Příspěvky: 76
vubec se nezlobim!Tohle je presne to co potrebuju slyset.Mas pravdu,predek je spatnej toho sem si taky vsim a bohuzel to nepoznam hned v blenderu ale az z rederu kterej trva hodku a pul.Diky za poradnou kritiku a tu scenu beru na vedomi.(dost mozna na to hodim pana hankeyho a zacnu znova a lip na zaklade kritiky ) :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW m3 e92
PříspěvekNapsal: stř zář 02, 2009 12:57 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
ahoj, tak koukam ze hodne lidi se dozaduje me kritiky ani nevim proc...
no nepsal jsem protoze uz nemam tolik casu jako driv snad do budoucna bude lip
no detailne jsem necetl vsechny prizpevky tak snad odpovim konkretne

1. musim rict ze to neni zas tak spatne
2. je videt ze nemas moc sajn o topologii, reknu to jednoduse a strucne, muzes udelat prasarnu peknou na pohled ale pokud ma brat model do ruky jeste nekdo jiny je dobre udrzovat nejakou stabni kulturu
z toho plyne ze na zacatek je dobre se nepoustet do slozitych aut ale udelat nekolik jednoduzsich (nejaka stara kostkovata auta ktera nemaji slozity tvar) aby si pochopil jak ma jit ktera rada fejsu :wink:
pak je dobre si stahnout hooooooodne ale opravdu hoodne referenci nastudovat je a predtim nez zacnes modelovat samotny auto tak je dobre si na fotkach vyznacit jednotlive kontury auta a dulezite veci kteryma se budes ridit, pak je dobre si tyto kontury i vymodelovat bud z krivek pak az delat samotny model
3.neni vubec na skodu si postahovat nejake wir framy aby si videl jak ma jit ktera rada vertexu jak ma vubec dana topologie vypadat ( www.bumpkin.ic.cz/render )
4.jelikoz to neni spatne a vim ze kdyz budes na modelu opravovat chyby tak akorat stratis cas, proto ti dam radu zati ten model odznovu ale poradne, z vyslednych obrazku je videt ze si sem radsi nedal zadny z blueprintem protoze asi nesedi proporce (nebo u prvnich aut nikdy nesedi)

dal k jednotlive topologii todle byli spis obecny veci
nechci aby si kopiroval ale na zacatek je dulezite se to naucit a jelikoz je vzdy nejjednoduzsi a nejrychlejsi napodobit neco co uz je hotove nebo neco co uz je vyresene tak ti sem hodim par linku na topologii tveho BMW
cely threed:
http://www.smcars.net/forums/work-progr ... 3-e92.html
tady mas link na to jak by si mel vymodelovat ten predni naraznik
http://www.smcars.net/forums/attachment ... w_m3_5.jpg
http://www.smcars.net/forums/attachment ... w_m3_4.jpg
http://www.smcars.net/forums/attachment ... w_m3_2.jpg
http://www.smcars.net/forums/attachment ... w_m3_3.jpg
kapota
http://www.smcars.net/forums/attachment ... _m3_13.jpg
predni blatnik
http://www.smcars.net/forums/attachment ... _m3_16.jpg
vylisek na kliku
http://www.smcars.net/forums/attachment ... _m3_22.jpg
http://www.smcars.net/forums/attachment ... _m3_21.jpg

fakt to jsou jen pitome vysosany obrazky z fora, kdyzs e tam zaregistrujes neni problem si tam prohlizet prace jinych a poucit se z nich proto ti doporucuji aby si takova fora predtim nez zacnes nejaky auto budes delat prohledl a nepodival (neinspiroval se) tim jak nekdo neco takoveho delal usnadni ti to praci :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW m3 e92
PříspěvekNapsal: čtv zář 03, 2009 1:56 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte črc 28, 2009 5:40 pm
Příspěvky: 76
1.Dik :wink:
2.Nemam no to je fakt..vzdycky mi to nekde udela prasarnu asi je to tim ze obcas taham po jednom vertexu a pak se to cely...
3.Ten predni blatnik sem se pokousel modelovat podle tvyho camara(to se mi hodne libi),takze z toho sem vychazel.
4. :emo02: ......Ty ses hotova vedma :emo02: .Ja modeluju s obrazkem na pozadi,protoze kdyz dam blueprint na plane tak musim zapnout typ vykresleni"texturovany".Vadi mi to v tom,ze pres mesch nevidim na blueprint.Neumim to proste udelat jako vy.Zacnu znova a nejspis i jiny auto :emo17:

Moc diky vsem za pomoc..moje vysledky budou trochu i vase prace :emo02:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW m3 e92
PříspěvekNapsal: čtv zář 03, 2009 5:03 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Ahoj, vedma nejsem :wink:
nemusis zacinat jine auto :wink:
kdyz si das partikly muzes si pro vyselektovany objekt vybirat zobrazeni ve vievportu ale ted netusim jaks e ta paletka jmenuje az budu doma napisu ti sem jak se jmenuje, tudis pro model nastavis hezky jine zobrazeni ve vievportu a muzes modelovat podle obrazku ktery budou na planu :wink:
jinak aby ti to pak sedelo proporcema je dulezity prave modelovat podle obrazku na planu (ale ty musis srovnat, dat si praci s tim aby sedela treba sirka pohledu zepredu by mela byt stejna jako na pohledu ze zhura a zase delka na pohledu ze zhora by mela byt stejna jako na pohldu z boku atd...) no a nasledne podle toho udelat konturovaci linky (jen draty z krivek nebo z meshe) aby si si v prostoru predstavil jak to auto bude vypadat :wink:
http://www.smcars.net/forums/attachment ... s_pers.jpg
http://www.smcars.net/forums/attachment ... s_side.jpg
http://www.smcars.net/forums/attachment ... es_top.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: BMW m3 e92
PříspěvekNapsal: čtv zář 03, 2009 7:57 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte črc 28, 2009 5:40 pm
Příspěvky: 76
Ahaaaaaa :emo15: ....tohle me nenapadlo,takze si to du hned zkusit :emo02:Uz vim jak to udelat s tema partiklama jako drat,dik :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz