Model auta samotnyho mas peknej, ale potrebujes originalnejsi scenu.. nebo aspon lepe propracovanou.. ta kterou sis udelal je priserna pokud to mam rici na rovinu. Pekna, ale trochu slozitejsi scena by byla nejaka na piscite ceste vedle lesa, auto muze klidne normalne jet.. aspon se rozlisis od ostatnich co delaji super mega hyper giga action zabery a odbydou je, protoze jsou tezsi nez si mysleli. Tady bych ale videl problem tvorbu lesa a zdetailneni cesticky (rostlinky, keriky, sutriky, aby to nevypadalo jako placka). Les bys mohl popripade udelat lehce rozmazany a nemusi pak ani byt 3d, ale staci fotka.. pokud se ti to dobre povede tak by to ani nemuselo moc bit do oci. Rozmazat to bude muzes pomoci DoF nebo v post processu. Pokud zvolis postprocess tak si scenu vyrenderuj do vrstev s alfou. Jak se to vsechno dela si uz ale zjisti sam
.
Dobre textury na cestu a popr. na pozadi lesa a mraku najdes zde:
http://www.cgtextures.com/ staci si udelat free account a mas na 24hodik 15mb limit (chudak to musel zavist kvuli bulk stahovani z proxy serveru
....)
Pokud bys chtel preci jen udelat scenu takhle na kameni tak se muzes inspirovat markem denkem:
http://www.sghi.info/GL/img/Some.Artwor ... .Denko.jpgjak to dela zcasti ukazuje tu:
http://www.duber.tv/cs/maxcon-2008/sobo ... gy-series/Podivej se na reference na pneumatiky takovych dzipu a zjistis, ze urcite nejsou takhle na krajich spicate a i disky by staly za to premodelovat.
PS: po tom, co si neco vyrenderujes nebo vysnapshotujes staci zmacknout F3 a ulozit si to na disk, nemusis print screenovat ;).