tak my sme toho spolu co se designu týče pořešili už docela hodně, ale ted si dovolím malinko veřejně :P
podivej se na to auto, máš to jako zadek věstonický venuše :D tim neřikám že to je ošklivý! naopak to auto mě fascinuje! ale teď to porovnej zezadu se zrcátkama :D ten poměr je zděsující! z tědlech zrcátek bys moc neviděl! a když si řikal, že chceš aby to mohlo reálně jezdit, tak bys ty zrcátka zvětšit fakt musel.. nějaká mohutnost by tomu skvěle seděla ;)
jinak co do detajlů - za přední kolo bych udělal vrytej nápis "Raven" a před zadní kolo - po vzoru F40 - nad prah bych si dal cedulku "design by Akita"..
To Anathorn: světla jsme záměrně vymyslely takto - linka spojleru přes světla navazuje na vystouplý C-sloupek.. oůvodně to tak bylo myšleno a mě i Akitovi se to líbí, nevím tedy, zda uposlechne tvého návrhu.. já bych naopak udělal světlomety trojuhelníkové, nikoliv kulaté, stejně tak výfuky..
A ještě spátky k Tobě: to auto mě nějvíc rajcuje z boku, je absolutně šílené! ale slučel yb mu dle mě delší předek (před přednim kolem) a dozadu by mělo zpoza nárazníku něco čouhat - buď tročka difuzoru nebo alespoň koncovka výfuku! ten spojler navedenej do světel působí nehorázně luxusně! a víš co bych zkusil? za předním výdechem bych práh říznul a nadzdvihnul o kousek - vytvořilo by to zub, tkerý by si dozadu postupně sedal.. auto se tím vpředu opticky sníží.. a dveře bych vpředu kousnul stejným úhlem jako výdech a udělal je vyklápěcí lehce nahoru dle tohoto úhlu.. naopak vzadu se mi nelíbí jak se dole linak dveří mírně vzdaluje od sání - to sání je deformované a upravil bych to..
Specialitou Ravena byly výrazné řezy v blatnících, ale vpředu nevidím linku vubec a vzadu na přední straně mizí.. co se toho spojleru týče, nebál bych se ho decentně protáhnout dozadu ;)
co se mi ale nelíbí je tak "kapsa" v zadním nárazníku v níž jsou schovaný světla.. nemusela by bejt tak masivní a v prostšdku by klidně mohla být díra dolu..
co se mi ale nelíbí je lom předního skla - na A-sloupku máš dva lomy, zatímco na C-sloupku jen jeden, ale když se and tím zamyslím, tak nevím, jak bych to vyřešil.. snad jen a-sloupek dole rozšířit a lom srovnat.. snažíž se to decentně držet stejné, tak to drž pořádně ;) a jak ti vede přes předek ten prolis a vzadu je taky, nějakej slabší prolis na střeše, viditelnej jen shora, by neuškodil ;) a vpředu bych ještě na konci prolisu v nárazníku posunul tu plochu lehce dolu v té špičce, nebo bych udělal žraločí nos dopředu ;)
a z boku se mi zdá, ta linie zadku - C-sloupek, kufr, spojler - je nějaká zprohýbaná a odpovídá tomu i tvar linky mezi blatníkem a kufrem ze zadního pohledu..
a ohledně těch disků - zachoval bych současný koncept, jen bych ho předělal - stále pět dvoupaprsků, ale udělal bych je aby se trochu rozcházely a byly jakoby samostatné, tj kulaté z obou stran, ne jen z vnějšku jako zde.. a čroubky bych schoval pod krytku a udělal masivní střed.. decentně bych an ráfku udělal 2 "okraje" (nemužu si vzpomenout jak se tomu řiká :D ), udělal nízkoprofilovou pneumatiku s jemnější verzí dezénu jako mají "mokré" gumy v F1 a postavil bych auto do studia s lesklou bílou podlahou lehce pogumovanou se stopama končícíma pod kolama ;)
a ještě na konec - ten oblouk nad zadnim kolem - v původní verzi kopíroval podběh blatníku a byl tak nějak rovnoměrně umístěnej.. teď je dle mě moc ostrej a moc vpředu.. nemusí přesi začínat tam kde končí dveře ne?
to je asi z výčtu mejch připomínek vše tak směl do toho