Právě je stř lis 27, 2024 8:05 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 22, 2009 8:11 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
pretože upravením krivky si upravil krivku iba jedného z objektov, zbytok ostal ako bol


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 22, 2009 10:57 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř led 23, 2008 7:34 pm
Příspěvky: 68
Pokud vím, tak se dají editovat vždycky jenom IPO křivky jednoho objektu.

Jediné co mě napadá, je nějakým python skriptem projít všechny klíče a jejich frameovou souřadnici vynásobit patřičným koeficientem. Už jsem jednou zkoušel podobný skript najít, ale nenašel. Možná ho zkusím napsat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 23, 2009 1:25 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
A co při renderu prostě jen zapnout mblure?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 23, 2009 2:06 am 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
jo a ta vrtula sa musi realne točiť, aby mblur fungoval... a nezabudni, že on ti následne rozmaže aj lietadlá...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob kvě 23, 2009 1:54 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř led 23, 2008 7:34 pm
Příspěvky: 68
Tak jsem se na to dneska podíval a skript na zpomalení/zrychlení animace je tady:
Kód:
from Blender import Ipo, Scene


frameCoordCoefficient = 2

renderData = Scene.GetCurrent().getRenderingContext()
firstAffectedFrame = renderData.sFrame + 1
lastAffectedFrame = renderData.eFrame


for ipo in Ipo.Get():
   for ipoCurve in ipo:
      for point in ipoCurve.bezierPoints:
         if point.pt[0] >= firstAffectedFrame and point.pt[0] <= lastAffectedFrame:
            point.pt = [point.pt[0] * frameCoordCoefficient, point.pt[1]]
      ipoCurve.recalc()


Zpomalení (resp. násobek umístění na časové ose) se nastavuje v proměnné frameCoordCoefficient. Ty další dvě proměnné (firstAffectedFrame a lastAffectedFrame) určují interval posouvaných framů. Tak jak to mám, je to od druhého do posledního framu animace.

Kdyby někoho zajímalo zrychlení, tak to je zpomalení převrácenou hodnotou (frameCoordCoefficient = 0.5 zrychlí dvakrát apod.).


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz