Právě je sob lis 23, 2024 7:47 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sunrise on the Rail
PříspěvekNapsal: pát říj 17, 2008 1:36 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
Obrázek
Pro zajímavost zde uvádím současný stav práce na projektu. Když jsem přešel z Mayi na Blender neměl jsem v úmyslu pokračovat, ale nakonec jsem se rozhodl, že to nevzdám a dokončím ho. Pomocí „obj“ jsem exportoval polygonové objekty a začal se učit vlastní základy programu. Musím se přiznat, že přechod šel celkem hladce a rychle jsem si zvykl. V tuto chvíli si už připadám v Blenderu jako doma :) Při převodu scény mezi programy došlo k některým chybám, které ale byli způsobeny mým špatným modelováním v Maye. Oprava mi zabrala velkou část času, protože scéna už má přes 1 500 000 polygonů. Následovala restrukturalizace scény, tvorba prostředí, nastavení světel, kamery a renderingu, příprava texturování a materiálů. Proto doufám, že bude dostatek času v co nejkratším termínu projekt dokončit.


Naposledy upravil djs_core dne stř dub 15, 2009 12:18 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 17, 2008 2:05 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Páni co na to říct.. Vypadá to naprosto super, těšim se na pokračování :wink: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 17, 2008 2:20 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob srp 23, 2008 9:24 pm
Příspěvky: 39
Okolí ti moc neposoudim, ale ta mašina je fakt supeer :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 17, 2008 2:23 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
moc hezky, to muselo dat prace :) tesim se na textury :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát říj 17, 2008 2:34 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
Semiš: Díky :) Snad bude ten čas :)
f!sa: Také Díky. Okolí ještě není zdaleka hotové, to se bude odvíjet až podle množství kouře :)
joxer: Také Díky. Práce to dalo dost, i když to není tolik znát. Texturování bude co nevidět... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Sunrise on the Rail
PříspěvekNapsal: pát říj 17, 2008 6:59 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
djs_core píše:
Musím se přiznat, že přechod šel celkem hladce a rychle jsem si zvykl. V tuto chvíli si už připadám v Blenderu jako doma :)

Zajímavý.. já teď nedávno zapnul blender a nemohl jsem si vůbec zvyknout. :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 18, 2008 6:29 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
Nejsem proti. Až projekt dodělám, stejně dám na stránky scénu ke stažení. Jen se bojím, že na hru mám moc hustou polygonální síť a hodně objektů. Otázkou ještě zůstává, jak mi bude dlouho trvat dokončení ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob říj 18, 2008 8:32 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
Ok. Diky :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 19, 2008 7:52 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát črc 18, 2008 6:08 pm
Příspěvky: 106
Bydliště: Mladá Boleslav/Nymburk
jeee, krasna vzpomynka na muj projekt.

viewtopic.php?t=6004

Doufam ze to dotahnes do konce (ne jak ja :( )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned říj 19, 2008 10:05 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
Jj, koukal jsem. Pěkný model, ale škoda těch materiálů, nastavení pohledu kamery, okolí a renderu :) Nakonec tam ta propracovanost v té komplet černé moc nevynikla. A ty koleje by si zaslouzily taky trochu vic prace :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 12:04 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Moc pěkná práce. Těším se na to, jak si poradíš s kouřem a párou. Plánuješ to včetně nějakých postav? :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 12:59 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 20, 2008 9:45 pm
Příspěvky: 118
Díky :) Kouř a páru si nechávám nakonec, protože exportní skript pro Vray, zatím neumí exportovat částice. Ale bavil jsem se o tom přímo s autorem skriptu a plánuje tuto funkci v blízkém časovém horizontu zakomponovat... Chtěl bych mít kouř a páru přímo součástí scény.
Jinak postavy vůbec nejsou můj obor, takže bohužel bez postav... Ale myslím, že v tomto případě to snad zas tolik nevadí :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 20, 2008 1:21 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
To asi nevadí, i když nějaký strojvůdce koukající se z okna by byl taky pěkný. :D


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz