Právě je ned lis 17, 2024 3:32 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Dalsi rychly hlemyzd
PříspěvekNapsal: čtv črc 03, 2008 3:21 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Nejak se mi nedari dostat tuhle scenu do prijatelne podoby. Snad mi pomuze nejaka konstruktivni kritika. Vim, ze ten namet neni dvakrat originalni, ale ja jsem si proste chtel zkusit to tema.

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 03, 2008 3:41 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř led 23, 2008 7:34 pm
Příspěvky: 68
Bije mě do očí, jak je ta ulita hladká. Takhle hladký je maj možná vodní korýši, protože jim je omýlá voda, ale když někde v trávě najdeš šneka, mívá ulitu spíše takovou "starou", oprýskanou a hlavně vroubkovanou.

Taky se mi zdá trochu velký "ocas" (nebo jak se tomu u šneků říká, prostě ta část, co se vleče za výlezem z ulity). Porovnej to se skutečnými šneky.

Líbí se mi výraz, jaký má v obličeji. Ačkoli ty oči by mohly být na hlavu napojené líp.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 03, 2008 4:43 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
já myslim, že to vroubkování dodělá normal mapou(předpokládám, že tohleto je zatim screen z viewportu :) ale je to dobrý ;) jen tak dál


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2008 5:53 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned úno 17, 2008 1:04 pm
Příspěvky: 330
Bydliště: Frydek
kazdopadne me to pobavilo, ta huba je super :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát črc 04, 2008 11:53 pm 
Offline
....
....

Registrován: sob bře 29, 2008 2:54 pm
Příspěvky: 233
Bydliště: Novopacko okres Jičín
LLook píše:
Bije mě do očí, jak je ta ulita hladká. Takhle hladký je maj možná vodní korýši, protože jim je omýlá voda, ale když někde v trávě najdeš šneka, mívá ulitu spíše takovou "starou", oprýskanou a hlavně vroubkovanou.

Taky se mi zdá trochu velký "ocas" (nebo jak se tomu u šneků říká, prostě ta část, co se vleče za výlezem z ulity). Porovnej to se skutečnými šneky.

Líbí se mi výraz, jaký má v obličeji. Ačkoli ty oči by mohly být na hlavu napojené líp.

Newim proc by to měl porovnavat z normalnimi šneky když to je závodní šnek a ten muze vipadat přeci uplně jinak :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2008 11:32 am 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Mate pravdu, ze realismus nebyl muj primarni cil :D . Kazdopadne jsem tu texturu trosku poupravil (updatnu, az se dostanu ke svemu kompu). Hlavne by me ale zajimalo reseni osvetleni a celkove kompozice, coz jsou oblasti, kde dost plavu. (ostatne, jak napsal Vacik156: vypada to jako screen z viewportu :D )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2008 12:07 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
No, přiznám se, že mi halva připadá taková dosti podivná. Jednak bych nedělal krk a pak bych posadil oči jinak (více do předu) a nevím, jak by vypadalo, kdyby se pod náporem rychlosti obracely spíše dozadu. :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2008 1:09 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
Taby:oči: nebo bych to viděl jako takový prohnutý..z hlavy jdou dozadu a tam se pírně ohnou dopředu :) :D doufám, že víte, jak sem to myslel :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 05, 2008 1:36 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
vacik156 píše:
Taby:oči: nebo bych to viděl jako takový prohnutý..z hlavy jdou dozadu a tam se pírně ohnou dopředu :) :D doufám, že víte, jak sem to myslel :D

jj. Tak jsem to nějak také myslel. :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 07, 2008 4:04 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
No, konecne jsem se dostal k nejakemu updatu. Poupravil jsem zatim jen texturu ulity a par dalsich detailu, ale to hlavni s cim bych potreboval hnout a nevim jak, je nasviceni a kamera. Stale je to takove "ploche" a dojem dynamicnosti slaby.
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 07, 2008 4:53 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
co takhle ho trosku maznout? kdyz uz jede tak rychle :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 07, 2008 5:54 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: stř říj 11, 2006 7:41 pm
Příspěvky: 158
Bydliště: Brno
Pravda. Mblur tam bude, jen jsem ho do tech predbeznych rendru nedaval, protoze moc prodluzuje rendertime (a v poslednim updatu jsem ho zapomel zapnout). A taky musim dodelat nejaky ten kour a prach (a take emise z trysek a vyfuku). Toz, abych se do toho dal.

Edit: Nevite pls nekdo kam ve 2.46 zmizelo z video sequence editoru okynko "strip properties" ? Drive se to zapinalo klavesou "N", ale ted to nemuzu nikde ani najit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 07, 2008 6:31 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
trosku bych si pohral s detaily.. napriklad me bije do oci prechod vyfuku do ulity.. jsou tam proste jen tak vnorene, coz v realnem svete nikdy neni, muzes kolem nich alepson upravit texturu, nebo tam udelat nejaky "vstup", vis jak to myslim?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 07, 2008 8:29 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř led 23, 2008 7:34 pm
Příspěvky: 68
Když už budeš u toho rozmazávání, zkus zaexperimentovat i s DOF.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 14 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz