Mam jeden problem...
Mam 50 objektov pomenovanych od obj1 az po obj50 (obj1; obj2;...; obj49; obj50), a kazdy ma premennu A. U kazdeho objektu sa premenna A lisi, nie je v tom nijaky system, cize obj1 moze mat hodnotu premennej A 25, obj 36 moze mat A 185, atd, proste nahodne cisla...No a teraz mam este jednu empty Empty, ktora "zbiera" premenne A z objektov (a empty ma tiez premennu a, do nej sa to zapisuje)...a zatial som prisiel iba na toto:
obj1 Sensor: Mouse over > Controller and, Empty Actuator Property:A property:A obj: obj1
ale robit to pre kazdy objekt je dost zdlhave, neviete o lepsom sposobe?
ale je tu este jeden ovela vacsi problem, ako pracne zadavanie premennych a kopirovanie na empty...ako som udal priklad, empty je v logic bricks prepojena s objektmi, cize ked vyselektujem obj1, tak sa zjavi aj empty (su prepojene tak, ze Controller and je u kazdeho objektu spojeny s Empty Actuatorom Property - copy, property a, objekt objX atd atd...), a kedze sa zjavi empty ktore je prepojene s objektami, zjavia sa v podstate vsetky objekty, ktore som stihol poprepajat...no a ja som tych objektov stihol poprepajat 21, kym sa stala velmi cudna vec...empty z logic bricks zmizla! proste selectnem empty s dalsim objektom, ze ho idem prepojit, a tam sa zjavia doteraz vsetky objekty, novy objekt ale empty uz nie! nie je to tym, ze tie logic bricks maju nejake obmedzenie, ze ked je viac v stlpci actuatorov, ako tych 21 (plus empty, cize 22), tak jednoducho poslednu vec zo zoznamu Blender vyskrtne (cize v mojom pripade empty)?
dufam, ze ste ma aspon trochu pochopili, a ak najdete lepsi sposob zbierania hodnoty premennej z viacerych objektov do premennej jedneho objektu (empty), a k tomu este ten problem so zmiznutim z logic bricks, a budem vam povdacny...
|