Právě je pon lis 18, 2024 4:39 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 1:08 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 28, 2007 5:52 pm
Příspěvky: 32
Bydliště: Frýdek-Místek
Tak tě tu vítám... Model vypadá pěkně, uz se těšim na materiály :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 3:05 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 10, 2008 6:42 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Slovensko/Bratislava
Zdravim, pekny model, neviem sice aka bola predloha, ale vyzera vierohodne, .. vcelku by sa hodila scena a nie internal render.
Este dorobit kukatko a nejaku nosnu konstrukciu.
Tesim sa na materialy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 3:50 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
pockaj...tym myslis, ze v jednom objekte mas cast solid a inu smooth? tak ich osamostatni...alebo edge split - nastavis uhol, pri ktorom su edge dalej solid, napriklad...vlos si icosphere a daj edge split okolo 24...ak je objekt smooth, niektore hrany su vyhladene, niektore nie...je to podla uhla medzi facmi, len to skus...neviem, ci som aspon trochu pomohol, ale takto to vidim ja...

a v yafray, ked mas objekt, niektore face smooth a niektore face solid, on si sam vyberie, ze ci bude mat hrany vyhladene v celom, alebo nie? ak hej, ja by som to osamostatnil (v edit mode, tlacitko P), vsetko co je solid dal prec a nechal smooth...ale zase to moze porusit model, to by nebolo dobre...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 5:11 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
model sa mi paci, uz sa tesim na materialy, len taka technicka informacia - rucka je z kovu, a ak hej leskne sa (ked teda modelujes podla predlohy)? na konci to zasadis do nejakej sceny a bude tam environmentalna mapa? sorry ze sa pytam tak dopredu :D nedalo mi to...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 5:14 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
vypadalo to jen jako vyextrudovaná kružnice ale po zvetšení mě to mile překvapilo, tak to určitě nějak dotáhni :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 5:24 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Teleskop je valcoviteho tvaru = vyextrudovana kruznica :lol: :lol: ne robim si srandu

Inak som fakt zvedavy na materialy, neviem sa dockat...velmi ma zaujima, ako to spravis...

a ehm...mohol by si postnut wireframe, vies iba ma to zaujima...pouzivas subsurf? a este daco, kolko to ma vertexov dokopy? :oops: sorry, len ma to zaujima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 5:31 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
a ten wireframe pls nepostnes? :( som chcel iba vidiet, neukradnem ti to, neboj :wink:

inak je to dost detailne, mne sa to paci, este robis ten nosnik, ci co to je? Lebo nieco dole pribudlo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 5:59 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ten tutorial vyzera dobre...asi to skusim!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 7:43 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
vypada to jako hodne v pohode :wink: :wink: modylek se tesim na nejakej render s materialama, v cem to budes renderovat?? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 8:34 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Misiek: super!
Bumpkin: mal som pocit, ze tu az dostatocne casto zaznelo slovo yafray...
"Chcy to renderovat v YafRay'u jenom ze mam problem, ze..."
takze zrejme yafray :wink:

Misiek: a este nieco...zmenil si pozadie na modru :wink: :lol:, nic len ma to zarazilo...ta cervena sa mi viac pacila, alebo som si na nu zvykol :D, skus dat sivu, ako pozadie, mozno vynikne zatial model bez materialu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 8:47 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 07, 2005 11:21 pm
Příspěvky: 361
Bydliště: Fřýdek-Místek
Muzes zkusit naslednika YafRaye - Yaf(a)Ray - ma to ale nevyhodu v tom ze svetla a materialy se musi nastavovat zvlast.
> http://www.yafray.org/forum/viewtopic.php?t=1617 - thread s komentarema a navodem
Primo odkazy na stazeni:
Patchly Blender: http://www.zshare.net/download/1365057935e253c0/
Yaf(a)Ray http://www.zshare.net/download/136507891153be87/
A nebo muzes na renderovani pouzit starsi Blender kde export funguje, pokud nepouzivas nejake nove featury z 2.46 tak by to melo byt v pohode.

Jinak model vypada dobre, ted jeste vychytat materialy a je to :D.

Edit: jo a jeste sem si vsiml ze ten predek ma u cocky takovou podivnou topologii (ale to si asi myslel tim ze to "nevypada super" :D), jinak to vypada dobre.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 9:06 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ten predok som si vsimol, myslel si to, ze to nespojil ako extrude a remove doubles? ako ked mas filled circle, ale shift + d...ak si myslel to...zrejme to neni az taka chyba, ale oplati sa to opravit...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 26, 2008 10:02 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ale ta suciastka...takto je to fakt divne pospajane...nehovorim, ze na to mnejako alezi...ale predsa len!ja by som to spojil tak, ze by som extrudoval obvod a zmensil na nulu, a dal remove doubles...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 27, 2008 9:12 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
vyzera to dooost detailne...ale sak to asi aj musi, ked to robis podla hodnovernej predlohy...pokrocis s materialmi este trochu, a mas to v suchu...pekny thread...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 28, 2008 11:47 am 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Vybral jsi si jednoduchý, ale originální model, opravdu se ti to povedlo do detailu zpracovat, líbí se mi to, kazdopadne by to chtelo nejake materiály ;). Držím palce at to dopracuješ. :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz