Právě je sob lis 23, 2024 11:19 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 1:43 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Tak to je mrtě :shock: !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 2:01 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
popiči....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 5:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Tak koukám, že tohle bude precizní prácička :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř čer 18, 2008 8:55 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
uaaa, no na to, že k autům se většinou nevyjadřuju, tak tohle vypadá fakt dost solidně, těším se na progress :) v čem plánuješ final render?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 3:58 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
diky kluci za pochvali :wink:

jankoš: pokusims e ve Vrayi kdyz mi nepujdou udelat materialy tak to vyrenderuju v internalu :wink: ale asi ty nejvetsi detaily prijdou az po soutezi :cry:

jinak dneska dalsi nasup, udelani vyrezu pred zadnim blatnikem, tam bylo dulezity zachovat puvodni tvar (tim myslim jak je to vypoukle ci prohnute ta plocha na ktery budou vyrezy) pote kdyz byli este vsechny fejsi spojeny tak posinuti do toho prohnuti, to sem delal trosku salamonsky, nevim jestli vam tadle skratka kterou sem na to pouzival bude fungovat ve 2,46 nezkousel sem cele to modeluju ve 2,45 kvuli Ucku (sem na nej silene zvyklej a ctrl+z me strasne ale strasne spomaluje :cry: ) kdyz date ctrl+e tak vam to vyhodi klasickou tabulku na UVcka ale je tam par dalsich veci kdyz date edge slide tak muzete pohybovat jiz jednou polozenym loopem vertexu (samozdrejme ze musite mit oznaceny aspon dva vertexy /mezi nima musi samozdrejme byt hrana naboli musi bejt spojeny cernou carou/ odtoho je v nazvu ten edge-hrana) nejlip vsechno uvidite kdyz poslu zase dalsi obrazky (popravde uz sem to mel hotove vcera ale nejaks em na to zapomel)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

no a dal budem pokracovat pneumatykou :) tak ze hooodne dlouho sme studoval jak vlastne ten vzorek vypada :) prisel sem na to ze to jsou vlastne jen takovy dve Vcka nad sebou a mezi nima je dalsi dil a na boku se spojuji vzdycky s tim mezi dilkem uvidite z obrazku :wink: no je nekolik zpusobu jak ten vzorek a vlastne celou pneu udelat ja zvolil asi ten nejtezsi :wink: nedelat zakladni tvar a vzorek zvlast ale udelat vzorek rovnou na tom valci :wink: u tohodle zpusobu je hodne dulezity di udelat dobrej zakladni dil a pohlidat si strany (ty budou tvorit bok pneu :wink: ) pak si udelat zakladni tvar a ten zahustit na mistech kde to opravdu ma bejt trochu ostrejsi :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

tak a ted nasledne cely dil nekolikrat skopirujeme do rady a pak z bocniho pohledu prez funkci warp stocime do kruhu :wink: trochu sem pocital a tendle pripraveny kousek budete muset skopirovat asi 30X :wink: (ale je to na kazdem cloveku kolikrat to skorpiruje a jak dlouhou radu udela :) )

Obrázek

no a pak jen pouziti funkce warp :wink: (shift +w) nebo mezernik transform a warp :wink:

Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 10:24 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 17, 2007 10:08 am
Příspěvky: 125
Bydliště: SR
tento thread sa mi zacina pacit...dozvedam sa tu kopec novych informacii, diky bumpkin ze sa s nami delis o svoje "know how" :D a som zvedavy na final render vo v-ray. Dufam, ze to bude sokujuce (v tom dobrom slova zmysle) :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 10:49 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
uff Bumpkin, ty si carodejnik...tento thread asi pomoze, a tie kommenty k tomu...aby bolo vsetko vysvetlene, si velmi dosledny ku kazdemu detailu...pekna robota, a ten postup, asi sa budem podla toho ucit :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv čer 19, 2008 1:08 pm 
Offline
 ...
 ...

Registrován: čtv kvě 19, 2005 1:06 pm
Příspěvky: 157
Moc pekny :!: :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 20, 2008 10:08 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
dik kluci :wink: :wink: dja taky doufam ze to bude sokujci :lol:

jinak pokracovani, ted postum modelovani disku :wink:

tak ze delam to metodou rozdeleni na dily :wink: vymodeluju jednu cast a pak ji jen rozkopiruju do kruhu a spojim :) obvikle pocet paprsku :wink: (mam na to uz sepsany tutorial ale este sem se nedokopal k tomu abych provedl korekci nebo ji nekde nechal provest :lol: a zprehlednil popisky no az bude chvili cas zkusim dotahnout do konce :wink: ) tak ze konkretne u tohodle disku je 5 paprsku tudis 5 dilu :wink: neboli 360:5=72 :wink: tak ze kazdej dil bude pootocenej ve vysledku o 72 stupnu :) , tak ted popisky k dilu kdyz to okouknete tak paprsek od sroubu k ohybu je mensi nez jeho cast od ohybu k limci (limec- cast co zabranuje presahovani pneu prez okraj disku- cili aby mohla bejt pneu napustena vzduceh)mensi cast se na tu vetsi vejde priblizne jednou a pulkrat :wink: tak ze tim se ridte i pri modelingu, nebojte se trojuhelniku kdyz je na ostry hrane (tam kde je to zahusteny hrany ohyby) nebo na rovny plose ktera se nijak neohyba nebude to subsurfu tolik vadit :) nezdeste se ty kruznice tu tam mam jen kvuli ovalnym tvarum (abych dobre trefil jejich tvar :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

no apak se todle cely ted rozkopiruje po tech 72 stupnich a melo by vam vzniknout asi todle :wink:

Obrázek

no a nasledne se to jen pospojuje :wink: a poslouci do jednoho objektu :wink:

Obrázek
Obrázek

no a zbytek uz zachrani funkce extrude :wink:

Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 21, 2008 3:49 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak ted je na kotoucova brzda a brzdisc

kotouc brzdice delam tak ze si zase udelam dil (kousek toho kotouce) v nem udelam krasne vyrezy a diry co poptrebuju a jen kolem dokola rozkopiruju a posloucim :wink:
vlozim do sceny kruznici vyextruduju a okraj pouotocim (rada der jde jakopi po smeru otaceni ci zlabky na necistoty/obresenej materila z desticek) proto trosku zarotuju :wink: pak pridam pocet loopu podle poctu der jsou tam tri rady der tudis 2 loopy vertexu :wink: (z kotouce sem vzal jen ten kousek zbyteks em smazal)

Obrázek

no a pak sem jen udelal ty diry a nasladne rozkopiroval

Obrázek

no a pak uz staci jen pouzit extrude a udelat z placky kotouc ten nasledne skopirujete a date za ten prvni :wink: mezi obema nechate malou mezeru a pak udelate maly lopatky :wink:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 21, 2008 12:25 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Skkvělý .. jen tak dál. Já fakt nemám co kritizovat - jen píšu povzbuzující zprávy :D .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2008 2:13 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
tak po mensich obstrukcich (konecne sem to pochopil :lol: ) jsem delal mensi testy materialu :) a nedopadli vubec spatne :wink: hlavne se mi libi ten RT s tou Causticou :lol:

davam vams em mensi ochutnavku :wink: (ale sttale se snazim udelat peknej matros gumy ale nejak se nedari)

Obrázek

pozdejc poslu hezci rendery adalsi nasup az dodelam par modelu :wink: ale mel bych to stihat :) dokoncit do terminu snad :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2008 6:46 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Je radost tě sledovat. Jak vidno, zraješ jako dobré víno. :thumbsup:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2008 12:13 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Pokud jsem ještě nechválil, tak chválim, smekám, předevšim za komentář, paráda.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 22, 2008 4:23 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 28, 2007 5:52 pm
Příspěvky: 32
Bydliště: Frýdek-Místek
No to je něco, před nějakou dobou, když jsem viděl Transformers, jsem se taky tohle auto pokoušel modelovat, ale vzdal jsem to. Fakt smekám před těma kdo takhle umějí modelovat auta... :shock: :shock:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 84 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz