Právě je ned lis 24, 2024 1:12 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát kvě 30, 2008 3:25 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
asi dlhy nadpis, co? no, len som sa xcel pochvalit mojim modelom z Blenderu, ktory dvaja konvertori (gred a priprd) skonvertovali do gta:sa...

tu su screeny z blenderu a zmodeleru (konvertovacieho programu):

http://blender.yw.sk/skoda_blend/

a tu z hry:

http://blender.yw.sk/skoda_SA/

je tam par bugov tak najvacsi je asi ze zadne dolne dvierka skodovky sa otacaju do kapoty, pretoze konvertori nevedia zohnat dummy, v SA taka neni a sami vyrobit nevedia...jedine auto co som videl s takym otvaranim je gaz 22 od criminal russia ale to je zamknute...mozno im napisu..dalsi bug je na dolnych dvierkach zadnych a to konkretne takyu divny tien, to vyzera ako zle normaly, ale premodeloval som to a v druhej verzii to bude snad uz opravene...v blenderi to vyzera ok, v zmodeleri je to zosmoothovani ok, dokonca aj v GGMM je to ok, ale priamo v hre to vyzera tak divne...snad to najdete niekde na screenoch...v druhej verzii pripravujem aj horne dvierka a klucky, auto som trochu pootacal (nahral frapsom) tu (ked sa uploadne, ak by neslo, pockajte chvilu este sa to nedouploadovalo, asi...):

http://blender.yw.sk/skoda_blender.wmv

ak sa vam zda tema offtopic vzhladom ze tu kecam o gta, tak ja som to zalozil tu preto, lebo to ma s Blenderom daco spolocne - vymodeloval som to v Blenderi...pls nekamenujte ma je to moj prvy model auta, ktory som dokoncil ale nema podvozok, uz teraz je to dost velky model, ma skoro 10 MB vysledny dff model a to je na gta dost, ale ono to zvlada v najvyssom rozliseni a detailoch :wink: a este to aj fraps stiha natacat :lol: :lol:

tak, to je asi k modelu vsetko, ked pride nova verzia, tak ohlasim, pls nehnevajte sa som hrozne happy ze sa podarilo aspon toto cudo dostat do hry 8)

P.S.: a aby som nezabudol tymto veeeeelmi pekne dakujem gredovi a priprdovi ze mi pomohli, bez nich by sa toto cudo do san andreas na cesty nedostalo, ved sme si aj pokricali, vsak 8) aj sme si trochu ponervacili kym sme nastavili v tom blbom zanoza modeleri vsetky diely... :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: pát kvě 30, 2008 4:04 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Já teda žádnej machr přes auta nejsem, ale těch vertexů je tam místy dle ěm opravdu hoodně :lol: (aspoň když si vzpomenu na ultra low poly modely z tý hry..). Na Bumpa se těš :lol: ..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 30, 2008 4:08 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
ten mi uz nechce radit...mne slo hlavne o vela polygonoch a skusit to spravit do hry aby sa s tym dalo jazdit a tak...a ako som povedal, SA zvladne hory polygonov, takze az pri nejakych 20 aut ked som si vyspawnoval tak to zacalo trhat na 15 - 20 fps, san andreas je v poho, preto je to tak high poly...a musel som aplikovat subsurf na dvere aby bolo vidno preliacenie...myslim ze low poly by nebolo ok, a ked si zoberiem model high poly a antialiasing vysledok je srandovny...a nehovor mi, ze sa ti pacili tie kocky z SA a VC :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 30, 2008 4:22 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
kapo? ze sa tak blbo pytam, ale ty sa pocuvas obcas?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 30, 2008 4:35 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
Antharon: nezvyknem :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 30, 2008 6:17 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 09, 2007 6:31 pm
Příspěvky: 1096
:oops: tak a teďka několika posledním přízpěvkům vubec nerozumim, jaká je mezi nimi souvislost :lol: jinak jako je tem toho opravdu moc..dost by se dalo nahnat kvalitní teturou a tak..ale já SA moc nehraju a stejně jsem zvyklej na "kostky"auta z GTA :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát kvě 30, 2008 6:25 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
som myslel, ze vam ludia nebude vadit ta hora vertexov...ja nehovorim, ze kocky su zle, len ma to nejak prestava bavit v SA ked vyhadzujem dakoho z auta a zatial mozem spocitat loopy na spatnom zrkadielku :lol: :lol: :lol:

a to, ze by to mohla nahradit textura...nemozem suhlasit, to sa zbada po chvili, ked napriklad vymodelujes klucku, alebo to iba otexturujes...povodne auto som spravil bez kluciek a pacok a konvertori to neotexturovali (ja k modelu dalej nemam pristup, neviem nic o zmodeleri iba par zakladnych veci, a uz vobec nie texturovat) ale mozno mate pravdu ze je tam moc poly...ale tesi ma, ze to v hre neseka to auto...ale trochu mam divny pocit zo zmodelleru teraz neviem coho je to chyba dam znova subsurf na kapotu aby nebola v hre taka hranata (anti aliasing na toto nepomaha) a ked to aplikujem a dostanem do zanozy tak polovica auta chyba a ostatok je flakaty (normaly...?) to je divne, exportujem cez 3ds a to iste v zmku ako import 3ds...kto by mohol poradit... :oops: ako to tam dostat nejak lepsie :oops:

pocul som o exporteri do dff modelu ale link na blender.org davno nefunguje, kto by mal o tom nejake info tiez by som rad keby povedal 8)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz