Právě je sob lis 30, 2024 1:04 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Škoda Garde
PříspěvekNapsal: pát dub 11, 2008 3:44 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Tak jsem se taky rozhodl udělat autíčko, je to moje prvotina (co se aut týče), tak buďte trpěliví

Snad budu úspěšnější než kolega, s kterým se Bump tak hněvá :)

akorát bych potřeboval radu. Dá se nějak jednoduše zaoblit bok toho auta nebo to mám dělat vertex po vertexu?


Přílohy:
wire1.jpg
wire1.jpg [ 55.57 KiB | Zobrazeno 1567 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 11, 2008 3:54 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 7:03 pm
Příspěvky: 1624
Bydliště: Bratislava
a ktoreho kolegu si to myslel...? 8) :D

P.S. neviem ci to zaoblenie je to, ale ja pouzivam shift + W, ale teraz som si nie isty... :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 11, 2008 4:33 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 25, 2006 1:23 pm
Příspěvky: 429
Bydliště: Pardubice
Nedělej to z jednoho celku, modeluj po částech.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 11, 2008 5:44 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
já to dělám podle toho tutoriálu co poslal Bump a tam je to taky v celku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 11, 2008 6:40 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte lis 27, 2007 7:49 pm
Příspěvky: 43
Kde je ten tutoriál? díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 11, 2008 6:46 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
zkus alt+pravy tlacitko vyberes tak postupne kazdou radu vertexu zvlast a postupne po posouvas

pak k tomu tutoru, asiu takhle musis to trochu prizpusobit na blender v maxovi se vsechno musi delat do jednoho objektu a pak oddelit blender je trosku jinaci :) na modeling a pro tebe je lepsi kdyz zacinas s min vertexama mas to silene zahusteny... kdyz zahustujes mas zahustovat jen veci co jsou stry (prolisy hrany a tak) ne celou sit :) a dojdi se ven podivat z jakejch dilu se skodovka sklada, garde je stejna jako 105 120 maj stejny celo maj stajny predky jen je to kupatko a rovnou to oddeluj aspon at to nemas spolu v jedny siti

nemuzete brat tutoril co sem poslal jako dogma :roll: ano na ten typ auta klido jo ale kazdej model je jinej ja vam to tam poslal aby sta videli jak to udelat aby ste videli postup jak se co dela ne aby ste to brali jako ze tam musite mit stejnej pocet loopu vrtykalne i horizontalne :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát dub 11, 2008 6:59 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
díky to dobrá rada nad zlato, takže vymazat scénu a znovu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 12, 2008 3:33 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Tak jsem to zkusil předělat na ty části. No nemám z toho dobrý pocit, Bych rád věděl v čem je ta metoda "Modelování po částech" tak dobrá, to je peklo to kompletovat, ještě když tam je subsurf, to je potom samá díra, nevím jestli to dělám dobře, ale když udělám jednu část, tak si potom vyberu tu krajní hranu, a tu potom použiju v další části. je to tak správně?

Asi vypadám jako lama co? :oops: ale nemám s tím zkušenosti, když jsem předtím něco modeloval tak jedině z krychle a celé najednou

Ty boky musím ještě spravit


Přílohy:
1.jpg
1.jpg [ 136.39 KiB | Zobrazeno 1445 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob dub 12, 2008 4:00 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
sepisu ti sem par veci kteryma by si se mel ridit:
1, udrzuj tar todle je jeden z nejdulezitejsich kroku (mas dost nerovnosti tudis ti to subsurf hned ukaze)
2, musis vse zahustovat po obvodu tvaru musis to zakomponovat (mas treba blatnik a udelal si proste jen pulkruh a ten si pak jen rosztah do okolniho tvaru blatniku coz je chyba)
3, pouzivaj na dalsi casti auta nejblizsi vertexy (naprikald delas li dvere tak vemes dole z prahu z blatniku a ze zadu u okna proste z ty diry na dvere vemes ty vertexy a jen je mirne zmenssi nebo po posouvas)
4, nastuduj tvary auta postahuj si co nejvic fotek a sezen si hlavne detaily!!! bez toho to nedas musis to fakt ocihnout aby si zjistil jakej to ma opravdovej tvar z jedny fotky nebo ze dvou toho moc nevykoukas
5, subsurf hned nepouzivej kdyz modelujes bez subsurfu a smoothu tak krasne vidis na oblych castech jak se ti zabrvuji plochy todle pouzivej jako ukazatel spravnyho tveru, kdyz ti budou na oblych castech plynule prechazet od nejtmavsi po nejsvetlejsi tak je to OK a samozdrejme naopak zalezi na tvaru dany casti

to asi zatim vse casem asi neco zase pridam


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz