Právě je úte lis 26, 2024 2:20 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Moja Izba
PříspěvekNapsal: úte bře 11, 2008 2:56 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 10, 2008 6:42 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Slovensko/Bratislava
Zdravim, som tu novy a vcelku sa mi paci pristup ludi na tomto fore, preto by som sa tu rad nejako zaclenil. Cital som vecsinu poslednych tem , a myslim ze sem mozem postnut aj ja nieco. A ako sa hovori, netreba vytiehnut najlepsie na zaciatok, tak skusim model izby v ktorej momentalne byvam.

Ma to byt lowpoly, pre export do COLLADA/X3D, s jednoduchymi texturami
http://mato.miesto.net/bc/pano.mov

Neni zrovna na tom co kritizovat, kedze je to hodne jednoduche, ale ak nieco , tak sem s tym :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 11, 2008 5:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
pěkné, to qtvr jsem chtěl vždycky udělat ale nevím jak na to, nebo jsem chtěl taky udělat qt virtual object (kamera se točí kolem objektu), ale tak nevím jak, ono je na to soft ale bohužel jenom asi na mac, tak prozraď jak si to udělal

EDIT: DĚKUJU


Naposledy upravil Forseti dne úte bře 11, 2008 7:33 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 11, 2008 5:57 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 10, 2008 6:42 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Slovensko/Bratislava
Najprv si stiahni BGC script, ktory ti vyrenderuje 6 facov cube o 90 stupnoch
jednoduchy script a lahko sa pouziva
http://blender-archi.tuxfamily.org/Make_a_Panorama
http://www.alienhelpdesk.com/python_scripts/old_scripts

Potom je na webe vcelku dost programov ktory ti z obrazkov spravia qtvr movie, ale vecsina z nich mi nechcela zrovna korektne fungovat. Nasiel som ale jeden perfektne funkcny.
http://gardengnomesoftware.com/pano2qtvr_download.php
Pouziva sa lahko, je free, aspon tie funkcie ktore som ja potreboval.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 11, 2008 7:02 pm 
Offline
..
..

Registrován: úte lis 27, 2007 7:49 pm
Příspěvky: 43
kde jsou kabely k myši a klávesnici?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 11, 2008 7:04 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
ja na to nekde videl snad jeste jednodussi postup.. bohuzel ted nemam cas vyhrabat linky.. udelalo se 6 renderu z blenderu se specialne nastavenou kamerou a pak se to nasypalo do jednoho programku, kterej z toho to *.mov sam vytvoril... nejakou dobu me to bavilo :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 11, 2008 7:17 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 10, 2008 6:42 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Slovensko/Bratislava
Sagi:
Myslim ze tento postup je skoro rovnaky, len ten BGS script ti automaticky kameru nastavi, a presne vyrenderuje tych 6 screenov, ulozi ich od 1 do 6, takze sa netreba o nic starat.
Nasiel som aj jednoduchsi program, ktory proste iba spojil 6 jpg do mov, ale nechcelo to fungovat. ( myslim ze sa to volalo GoCubic)
Tento program to tiez vlane len spoji, zadas obrazok text_1.jpg (alebo iny format) a vypluje to movko.

djdve:
Scena je este rozpracovana, ale kabely tam davat nebudem aby mala scena co najmenej vertexov.Este do nej doplnim viacero objektov a vecsinu objektov sa budem snazit spravit co najjednoduchsie, ale aby uzivatel vedel bez nejakeho problemu identifikovat o aky objekt sa jedna. Este do nej doplnim viacero objektov. Scena by mala byt cast interaktivneja aplikacie na vyuku jazyka.
[/quote]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 11, 2008 9:57 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
DeRp píše:
( myslim ze sa to volalo GoCubic)
Tento program to tiez vlane len spoji, zadas obrazok text_1.jpg (alebo iny format) a vypluje to movko.


to je ono.. je ve vysledku nejaky rozdil?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte bře 11, 2008 11:10 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 10, 2008 6:42 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Slovensko/Bratislava
Sagi píše:
to je ono.. je ve vysledku nejaky rozdil?

Nemal by byt, len ten GoCubik mi nefungoval :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř bře 12, 2008 4:58 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
DeRp píše:
Sagi píše:
to je ono.. je ve vysledku nejaky rozdil?

Nemal by byt, len ten GoCubik mi nefungoval :)


aha... ok :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon dub 21, 2008 10:20 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon bře 10, 2008 6:42 pm
Příspěvky: 43
Bydliště: Slovensko/Bratislava
Ahoj, mam trochu problem z nastavenim skla v yafray.
Vyrenderoval som tento testovaci img, kde akvarium vzadu aj 3 sklenene tabule v polickach maju rovnaky material, a neviem koli comu my vznikol na tom skle taky odraz. Sklo ma nenulovu hrubko a nastavenia som spravil podla jetneho tutorialu. Vyzeraju asi takto, skusal som menit fresnel na 3, ale nevyzeralo to lepsie.
Svetlo je area light umiesneny v oknach, renderovane PT+Photons, zakladne nastavenia

Glass:
Make sure your mesh has proper face orientations and that it is double sided.
To get some reasonable glass material these are the settings I used:
-Colors: Col,Spe,Mir all set to pure white.
-Alpha=0.06.
-Lambert with Refl=1.0
-Phong with Spec=2.0 and hardness=511. Yafray doesn't know Blinn.
-Translucency=1.0
-Ambient=1.0
-Emit=0
TraShadow and Shadow are not passed to Yafray, but Traceable will activate some shadow effect.
MirrorTransp Tab:
Activate RayMirror. Set RayMir to 0.10, Depth 3, Fresnel=3.0, Fac=1.25.
Activate RayTransp, use IOR=1.51 (close to real glass) and Depth=10, Fresnel=5.0 , Fac=1.25. The depth has to be high, because you want to see all rays coming through several levels of this material.
I used SpecTra=1.0 because on glass I didn't want to see through the specularities.
Set OnlyShadow,NoMist and Env to Off.
That's it for glass.


Přílohy:
Poznámka: Izba - problem zo sklom
2test.jpg
2test.jpg [ 42.01 KiB | Zobrazeno 1844 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz