Právě je pát lis 01, 2024 8:21 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Omezení paměti ram.
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 12:26 am 
Offline
....
....

Registrován: stř bře 07, 2007 4:15 pm
Příspěvky: 341
Bydliště: Litoměřice
sakra co tohle je mam 2,5 gb a funguje mi to jako na 1,5 ?http://www.blendernation.com/2007/10/13/blenders-15-gb-ram-limitation/
a ta oprava neni nebezpečná


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 12:58 am 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
hele ty se fakt nikdy nenaucis ptat!!!!! nejen ze si to dal do spatnyho vlakna ale este se neumis ani slusne zeptat!!!! :mad: :mad:


prejdi na 64bitej operacni problem a mas po problemu!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezení paměti ram.
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 7:40 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
xeonikx píše:
sakra co tohle je mam 2,5 gb a funguje mi to jako na 1,5 ?http://www.blendernation.com/2007/10/13/blenders-15-gb-ram-limitation/
a ta oprava neni nebezpečná

Trápí Tě to hodně? Takové obrovské scény se jen tak nevidí a pokud bys to s grafikou myslel opravdu vážně, tak by se stálo za úvahu odejít z Win definitivně na jablečnou platformu. :wink: Toť můj subjektivní názor - noflamepls.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 3:35 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Bumpkin: Počkej to znamená že když mám vista x64 že se mě tenhle problém netýká? :D Jak mám ten strom tak sem se myslim už přehoup lehce přes 1,5 Gb, ale to je možný že sem na hranici ještě nešel, tak by mě zajímalo jestli si pořídím víc paměty tak budu moc renderovat scény třeba 5Gb :D ?(megalomanská představa ale jen jako příklad možná je :lol: )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 3:43 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Semiš píše:
Bumpkin: Počkej to znamená že když mám vista x64 že se mě tenhle problém netýká? :D Jak mám ten strom tak sem se myslim už přehoup lehce přes 1,5 Gb, ale to je možný že sem na hranici ještě nešel, tak by mě zajímalo jestli si pořídím víc paměty tak budu moc renderovat scény třeba 5Gb :D ?(megalomanská představa ale jen jako příklad možná je :lol: )
V tom odkaze píšou Win 32bit... Takže? :wink:

Semiš, Ty jsi fakt megaloman! :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 3:52 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Díky, myslim že více paměti do budoucna využiju, a pořád to zlevňujou takže proč ne :) .

Pitris píše:
Semiš, Ty jsi fakt megaloman! :lol:


Já vim, jak to nemá tuny vertexů, hromady plošek, pár mega stran, obrovské množství displacingu i na tom kde byste ho fakt nehledaly+ subsurf i na nejkulaťoulinkatějších věcech tak mě to prostě správně nenadchne :twisted: :twisted: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezení paměti ram.
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 4:03 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Pitris píše:
Trápí Tě to hodně? Takové obrovské scény se jen tak nevidí a pokud bys to s grafikou myslel opravdu vážně, tak by se stálo za úvahu odejít z Win definitivně na jablečnou platformu. :wink: Toť můj subjektivní názor - noflamepls.


Ani nespočítám, kolikrát jsem na tohle omezení narazil (hlavně u scén s vegetací ty paměťové nároky rostou raketově) a musel jsem scénu renderovat na 3x a dávat dohromady v postprocesu... Podotýkám teda, že to bylo ještě před Vistama, do kterých výhledově asi půjdu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 4:06 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Tol: No v tom případě si ale pořiď přinejmenšim 3Gb paměti, protože Visty nejsou zrovna skromný a já se klidně přiznám že u toho stomu mě to, když to šlo už tak přes 1570mb, padalo, čili s 2-míň Gb to asi nemá význam...(mám 2Gb)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 4:12 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Semiš píše:
Tol: No v tom případě si ale pořiď přinejmenšim 3Gb paměti, protože Visty nejsou zrovna skromný a já se klidně přiznám že u toho stomu mě to, když to šlo už tak přes 1570mb, padalo, čili s 2-míň Gb to asi nemá význam...(mám 2Gb)


No já uvažoval ve větších číslech každopádně :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: .
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 4:14 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
tol píše:

No já uvažoval ve větších číslech každopádně :lol:


To sem tušil :lol: ....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezení paměti ram.
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 4:27 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
tol píše:
Ani nespočítám, kolikrát jsem na tohle omezení narazil (hlavně u scén s vegetací ty paměťové nároky rostou raketově) a musel jsem scénu renderovat na 3x a dávat dohromady v postprocesu... Podotýkám teda, že to bylo ještě před Vistama, do kterých výhledově asi půjdu

Mno... Tebe se týká spíše ta druhá část mého příspěvku. :wink:
Já chtěl jen taktně naznačit, že xeonikx asi (zatím) nedělá tak složité scény, aby ten problém pocítil - tedy předpokládám tak z toho, co jsem od něj zatím viděl. Ovšem jedním dechem dodávám, že ani já tak monstrózní scény nedělám. :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 4:31 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř pro 14, 2005 5:06 pm
Příspěvky: 488
Bydliště: Praha
tol: z vistama bych pockal na SP1, mely by snad uz vyjit brzo, taky uvazuju ze bych pak presel z XP.
ale porad nevim, za takovej operacni system takovy prachy :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezení paměti ram.
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 5:06 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Pitris píše:
Mno... Tebe se týká spíše ta druhá část mého příspěvku. :wink:


Jestli máš na mysli tu jablečnou platformu, tak ta, obávám se, pro mě nikdy nebude- potřebuju mašinu, na které můžu dělat grafiku a hrát většinu vycházejících her z mého žánru ( i to je součást mojí práce).

Ale máš pravdu, že tohle ještě asi u xeonixe ještě nějakou dobu nebude aktuální problém... Resp. je to problém, který se týká téměř výhradně komplexnějších exteriorových scén :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezení paměti ram.
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 5:27 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
tol píše:
Pitris píše:
Mno... Tebe se týká spíše ta druhá část mého příspěvku. :wink:


Jestli máš na mysli tu jablečnou platformu, tak ta, obávám se, pro mě nikdy nebude- potřebuju mašinu, na které můžu dělat grafiku a hrát většinu vycházejících her z mého žánru ( i to je součást mojí práce).

Ale máš pravdu, že tohle ještě asi u xeonixe ještě nějakou dobu nebude aktuální problém... Resp. je to problém, který se týká téměř výhradně komplexnějších exteriorových scén :)

Já právě nad tím dumal... Řekl bych, že ani blitz nedělal tak obrovské scény. Na jeho pracech bylo vidět, že uvažuje, kde co umístí, zbytečně nepropracovával do detailu objekty, které stejně nakonec moc nebyly vidět a naopak ty viditelné a v popředí řešil kolikrát detaily, které bych já odbyl jen texturou. Rozsáhlé scény si dokážu představit u her (jak sám říkáš), u animací, kde kamera lítá po scéně a u jedinců ala Semiš, který by mohl nastavit render v rozlišení, za které by se by se nemusely stydět ani špionážní satelity americké výzvědné služby. :lol: Nic ve zlém, Semiš, ber to jako kompliment. :wink:


Naposledy upravil Pitris dne pát úno 01, 2008 5:36 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Omezení paměti ram.
PříspěvekNapsal: pát úno 01, 2008 5:30 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Pitris píše:
...a u jedinců ala Semiš, který by mohl nastavit render v rozlišení, za které by se by se nemusely stydět ani špionážní satelity americké výzvědné služby. :lol: Nic ve zlém, Semiš, ber to jako kompliment. :wink:


To nic, já bych to ani nijak jinak nebral :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz