Zdar,
v pythone som implementoval ako plug-in algoritmus, ktory detekuje rohy v obrazku.
Chcel som to pouzit na ulahcenie procesu modelovania, napr. ked prevadzate logo z 2D do 3D, a je hranate
tak si mozte pomoct..
Skript je momentalne v alpha-testovacej verzii...nema gui a nieje flexibilny,
nedaju sa nastavovat parametre detekcie, ktore su pre kazdy obrazok trochu ine.
Ale aj s default hodnotami by ste mali byt schopny nieco nadetekovat.
Skript teda nadetekuje rohy, v Image Editore zobrazi cervenymi krizkami, kde body nasiel a do sceny nasklada i body, ktore si potom mozete pospajat.
Algoritmus nie je idealny, detekuje rohy i tam kde podla ludskeho oka roh nieje
Thread na blender artists:
http://blenderartists.org/forum/showthread.php?t=112717
Screenshot:
http://homel.vsb.cz/%7Etvr046/harris/cordet.png
Blend File: Stlac ALT-P v Text editore
http://homel.vsb.cz/%7Etvr046/harris/cordet.blend
Pokracovat vo vyvoji planujem na zaklade odoziev, resp. ci to bude pre niekoho k niecomu
PS: ak to budete testovat, tak mi pls poslite ako dlho vam skript bezal.
Na mojom stroji detekcia trva 31 sekund na obrazku 256x256
Posledne cislo v konzoli je cas behu skriptu.
At se dari