Slabnou mi nervy, mate nekdo zkusenost s BVH?
Uspesne jsem nasel vhodne BVH jake jsem potreboval, uspesne importoval, uspesne armatura chodi, beha . . . . ALE
V prilozenem .blend mam dve armatury s ruznou BVH obe pro mne v tuto chvili k nicemu
http://www.mond.own.cz/blender/BVH_kryze.blend.zip
1. BVH ma prekroucene IPO rukou v rameni coz v animaci kosti neni videt, ale pri pokusu o zakosteni postavy ma ruce v ramenou do uzliku. Zkousel jsem casti pretocene IPO krivky zrcadlovou transformaci vratit zpet a krivka uz vypada smysluplne (mesh uz nebyl prekrouceny), ale pohyb byl pod uplne blbym uhlem a nepodarilo se mi najit zpusob jak IPO spravne nastavit.
2. BVH ma v pohode vsechny IPO, ale zakladni poza armatury (v edit modu) je ohla v pase s rukama natazenyma pred sebe chodidly na stranu - a tudiz nezakostitelna leda, ze bych podle armatury zdeformoval i zakladni pozici meshe, ale to je pekna prasarna.
Takze uvitam kazdou dobrou radu napr. kde muzu najit vice info nebo
ad 1 nevite jak spravne opravit IPO?
ad 2 nevite jak opravit zakladni polohu armatury tak aby mi IPO krivky jeste k necemu byly?
Diky moc
(Odpovedi typu vysr.. .. .. .. uz se mi honi hlavou, ale rad bych se to naucil)