Právě je pon lis 25, 2024 11:55 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř lis 07, 2007 2:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
sorry za vykopanie tohoto stareho threadu, ale nechcel som zakladat zbytocne novy...

http://wiki.blender.org/index.php/Refer ... ne_Context
http://wiki.blender.org/index.php/Manual/Output_Options

mam tiez obdobny problem s tym backbuf... mam totiz animaciu a ta ma nazvy bla000.tga po dajme tomu bla030.tga, ked dam do backbuf cestu k fileu bla000.tga, tak ten 1 frame pekne vyrenderuje s tym obrazkom v pozadi... lenze ja mam aj dalsie obrazky ktore sa pohybuju (je to z videa) ale v 2 frame sa tiez renderuje do pozadia ten bla000.tga obrazok....
na wiki pisu ze treba prepisat cislo obrazku na # znaky a tie budu potom nahradene cislami renderovanych frameov a bude to sedet... LENZE OUHA.. do toho policka backbuf nemozem nic pripisat, ani prepisat..da sa z tej cesty iba mazat... je to nejaky bug??? tak som to chcel poriesit salamunsky a vytvoril som si file s nazvom bla###.tga nacital som ho tam.. a zase nic... :( a skusal som to aj bez pripony .tga a tiez nic...

prosim vas moc, nemozete niekto skusit nejaku img sekvenciu nahodit do toho backbuf? a vyrenderovat kratku animaciu (kludne bez objektov, len ze ci sa to pozadie v renderi meni podla frameov...)
dakujem


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2007 11:31 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
tak nakonec som to spravil cez compositor... image sekvencia sa da nacitat do "image" nody, a ta sa da spojit pomocou nody "alphaover" s nodou "renderlayer"... vystup z "alphaover" staci hodit do "composite" nody

potom pri animacii bere snimky z renderlayeru a do pozadia nacitava snimky z image nody pekne postupne, podla tej sekvencie

hmm mozno asi preto ze mame k dispozicii takmer vsemocny kompozitor nefunguje uz backbuf pre sekvenciu obrazkov


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 08, 2007 1:34 pm 
Offline
......
......

Registrován: pát říj 05, 2007 6:32 pm
Příspěvky: 919
este je moznost si to normalne vsetko vyrendrit ako png a spojit niekde inde


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát lis 09, 2007 10:20 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv lis 02, 2006 3:33 pm
Příspěvky: 270
Bydliště: Plejády
Antharon píše:
este je moznost si to normalne vsetko vyrendrit ako png a spojit niekde inde


no jasne da sa aj tak, ale vzhladom na to ze mame kompozitor to neni moc elegantne riesenie

(este by ma zaujimalo, ako dat sekvenciu obrazkov ako 'backround image' ze by bolo tuto sekvenciu vidiet z pohladu kamery.. a pri posuvani frameov by sa posuvali aj tieto obrazky na pozadi kamery... myslim teraz pozadie kamery v 3D viewporte, nie render)

EDIT: da sa nacitat sekvencia aj do backround image v 3D viewporte... meni sa potom pekne podla frameov..., takze uz som spokojny :D
treba nacitat prvy subor sekvencie, zvolit 'sequence', nastavit pocet frameov a aktivovat 'auto refresh'


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz