Právě je úte lis 26, 2024 10:53 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 1:08 am 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
Toto funguje automaticky (teda že sa po spustení aplikácie načítajú aktuálne textúry zo súborov), pokiaľ nemáš textúry spakované v .blend súbore.

Ak chceš textúry meniť počas behu aplikácie, tak sa dá použiť Video Texture plug-in, ktorý obsahje aj triedu TexImage pre prácu s jednotlivými obrazovými súbormi. Chce to ale trochu Pythonu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 3:34 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Jo takže já musím mít textury ve stejné složce, jako Exe ? Muj problém je v tom, že když pošlu svoji hru někomu jinému, tak nevidí textury a ani u zástupce nemá tu ikonku a přitom je mám všechny ve složce "data". Hm ale fakt nevím. To bych asi musel umět s Pythonem, co ? :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 3:44 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
vojtas1,

základ je, aby si mal textúry v .blend súbore zadané s relatívnymi cestami. Tým si k nim BlenderPlayer nájde cestu (či už v rovnakom adresári ako .exe, alebo v podadresári), aj keď bude v inom adresári na druhom počítači.

Python si nechaj v zálohe pre prípady, keď to budeš naozaj potrebovať...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 7:13 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Promiň ale ačkoliv jsem hledal zde na foru, tak jsem nenašel, v jakém formátu se píše ta relativní adresa. Vím, že je něco takového třeba v html a podobně, ale fakt nevím. Prosím napiš nějaký příklad. (omlouvám se za svojí lamoidnost).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 10:16 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
vojtas1,

relatívna cesta k súboru má na začiatku dve lomítka. Napr: //textury\image.jpg

Absolútna cesta je napr: e:\projekt\textury\image.jpg


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 11:03 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: sob led 20, 2007 12:51 pm
Příspěvky: 551
Bydliště: Praha, Česká Lípa
Děkuji moc.

Jinak našel jsem v nějakém hoodně starém topicu a taky mi to poradil Freekill, že stačí u těch textur zaškrtnout ten balíček, nebo dát v panelu "File" položku "Pack data" a ty textury se přidají ke zdrojáku, takže již není třeba posílat i ty soubory s texturami.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 17, 2007 11:56 pm 
Offline
....
....

Registrován: pon črc 12, 2004 1:15 pm
Příspěvky: 382
Bydliště: Bratislava
vojtas1,
Citace:
Jinak našel jsem v nějakém hoodně starém topicu a taky mi to poradil Freekill, že stačí u těch textur zaškrtnout ten balíček, nebo dát v panelu "File" položku "Pack data" a ty textury se přidají ke zdrojáku, takže již není třeba posílat i ty soubory s texturami.

Áno, lenže packovanie textúr neumožňuje offline výmenu textúr, na ktorú sa pôvodne pýtal Quasa.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz