Právě je úte lis 26, 2024 11:44 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Problém s .exe
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 4:02 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Zkouším takovou hru, mám mapu a jednoduchý pohyb, ale když hru uložím, dám do souboru python a dll, chci spustit .exe tak mi to napíše:
Ordinální číslo 43 se nepodařilo v dynamicky propojované knihovně zlib.dll nalézt. Nevíte v čem je problém?
Díky všem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 7:10 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Zkus dát do složky zlib.dll, která je u blenderu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 7:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Takže jen abyste viděli co kutím, posílám printscren z jednoho místa z první mise:


Přílohy:
Poznámka: Hra
hra.jpg
hra.jpg [ 59.6 KiB | Zobrazeno 3542 krát ]


Naposledy upravil Semiš dne čtv říj 11, 2007 6:53 pm, celkově upraveno 2
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 7:15 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Frca: Díky moc! Musel jsem zkopírovat asi 5 složek ze souboru blender a jde to, netuším na co je ta hra potřebuje. Každopádně ještě jednou díky moc. Co říkáte na obrázek? Exe nepošlu protože má s tím vším 22 mb :lol: .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 8:39 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
zapracuj na modelu zbraně.. a takhle podle toho jak se tam chová světlo soudím že scéna bude mít hodně poly... a 22 mb je opravdu dost betavrze jednoho levelu stargate exfiltrate má jen 15 mb.. příklad


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 9:18 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Mno tak ja se prikloním, na to ze je to FPS tak ta zbran je bídna, model htozný, a texutry jsou rozmázlé. a co an tom má 22mb? V hre na blender nepouzivej textury vetsí nez 512*512(cca), nema to smysl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ..
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 9:36 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Díky, zbraň prosím neberte vážně ta je tam jen aby se neřeklo, a rozhodně neni finální, textury musím eště vymakat, jak říkám 22mb ale polovina z toho jsou ty soubory z blender složky, netuším proč je to po mě chtělo, no jsem v tom začátečník a low poly moc neumim, takže to má asi 12500 vertexů. No jen jsem to chtěl skusit, tak se nzlobte :oops: .
PS: ta zbraň měla být jako namrzlá-ale stejně to hodllám udělat jako z třetí osoby. A nevim jestli jste toto mysleli-ale je tam aplikovaná mlha.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ..
PříspěvekNapsal: úte říj 09, 2007 9:51 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Takže zasílám ještě jeden obrázek místo původního-zde jako dopadnete padákem a začnete-ta budka je jen na ozdobu.(jak jsem psal zbraň je taky prozatimní).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 2:36 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
My se nezlobíme ale za 12500vertexů by te Johny zabil :lol:
Jinak budka hezká :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 4:22 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
freekill píše:
My se nezlobíme ale za 12500vertexů by te Johny zabil :lol:
Jinak budka hezká :D


Z 15 500 vertexů ti udělám celej oblivion :D :D :D

PS:ale ten sníh je pěknej to je přes matroÅ¡e nebo to je textura?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 5:04 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
No tak když se nezlobíte.... :D Tak vás s tim trochu obeznámim:
Takže je to dělaný trochu na motivy hry Lost Planet, má to být nějaký tajný agent kterýho vyslaly někam vysoko do hor aby tam omrkl nějakou stanici se kterou ztratili kontakt(zhruba). Ten sníh-teď teda pořádně nevím jakej je rozdíl mezi matrošem a texturou-je to textura a sou na tom i materiáli se zvýšenou specularitou. Pak já tedy nevím jakou má bge náročnost, mě to běží plynule(já nevím jak vyvolat tu konzoli kde je ukazatel FPS a tak), ale zatím to nemá žádné skripty, zkoušel jsem nějaké stáhnout na na pohyb myší, ale kamera byla divně natočená a nešlo chodit do kopce. Jinak kolik mívají hry zhruba vertexů? Třeba taková ta konzole v Gothic 3 mi to ukazovalo přes 250000 polis, ale nevím jestli to bylo toto.
A taky jsem zkoušel sníh pomocí plane z alpha texturou, která se měla "sypat" z empty, ale nastavil jsem to a nic mi z empty nepadalo, dělal jsem to podle jednoho příkladu, ale prostě žádný sníh nic, nevíte jak na to? Díky moc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 8:42 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř lis 30, 2005 11:03 pm
Příspěvky: 432
Bydliště: Brno-venkov
Nj ale gothic 3 běží na milionkrát lepším enginu než je blender v blenderu si dovoluju tak max 6000 poly na scénu + nějáká ta fyzika aby to rozjeli lidi co nemaj tak nabuÅ¡eny pořítače... zatím si mě na framerate nikdo nestěžoval.
A pokud řešíš pohyb kamery tak se podívej do hreadu fps AI game kit tam je kamera které zvládá i nakloněnou rovinu do 45 stupnu.

framerate se zobrazí když nahoře v liÅ¡tě dáš game a show framerate and profile...

k tomu sněžení to zrovna ted řeším takže když si počkáš možná to bude


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: stř říj 10, 2007 9:12 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Díky Johny, takže mě to běží na 60 snímků za sekundu takže to nic extra náročnýho snad nebude.
PS: šla by hra naprogramovat nějak externě, například v C? Někde jsem četl že hry z blenderu nejvíce zatěžuje python.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: čtv říj 11, 2007 6:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 28, 2007 10:04 pm
Příspěvky: 400
Bydliště: Harrachov
Takže jsem vylepsíl boudu normálovýma mapama, jak vidíte na obrázku, ale ty mapy mi nejdou dát na nic jinýho, prostě namapuju obrázek a normalovej obrázek ale zobrazí se mi jen ten normálový obrázek, i když by neměl být vidět a mělo to být Bump. (prostě na sněhu má být nor ale je na něm vidět ta nor mapa-čily to má uplně blbí barvi- a žádný nor se nekoná) Nevíte co s tím? Myslel jsem že bych to udělali s bump mapama a mělo by to lepší grafiku, ale celej večer jsem se trápil jen s tou boudou, a sem šťastnej za to jaká je. :( :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv říj 11, 2007 8:32 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř led 04, 2006 8:20 pm
Příspěvky: 1364
Bydliště: Doma
Ajj, rozmazany texury na tý boude :(
Jinak bump mapy musís tusím pres skript :wink:
Aspon u 2.43 to tak bylo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz