Právě je čtv lis 28, 2024 3:11 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Sklenice
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2007 2:29 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
Zdravím,
V Blenderu více méně začínám takže to ještě moc nechápu. Ikdyž se snažím najít si věci tady na foru nebo googlu, tak někdy prostě nenajdu to co bych zrovna potřeboval. Proto se ptám na takovou (primitivní) drobnost. Snažím se udělat obyčejnou skleničku, ale ona mi nechce propouštět světlo (udělají se černé facy - viz obr).Nevím kde se stala chyba. Zarovnal jsem i normály. Kdyby už tady něco podobného bylo tak se nezlobte. Dík


Přílohy:
dotaz.jpg
dotaz.jpg [ 49.83 KiB | Zobrazeno 401 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2007 4:19 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob bře 18, 2006 8:54 pm
Příspěvky: 201
Bydliště: Olomoucity
Zapni v render pipelines ztransp a melo by to fungovat, jesli ne tak ti poradi nekdo zkusenejsi ja.


Přílohy:
dotaz_540a.jpg
dotaz_540a.jpg [ 45.17 KiB | Zobrazeno 386 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2007 4:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Stačí ked zvýšiš čísielko pod tlačítkom Ray Transp - konkrétne Depth napr. na 4. To by malo pomôcť, ale nedávaj vysoké čísla, lebo sa ti rapídne zvýši rendertime :wink:

Zealot - Ztransp zpruhlední materiál ale nesimuluje lom svetla - čili napodporuje raytracing :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2007 4:56 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 31, 2007 2:39 pm
Příspěvky: 569
Bydliště: ČR> Frýdek-Místek >Frýdlant n.O.> Pržno
:oops: Tak díky moc. Jsem to ale mamlas. :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned zář 30, 2007 6:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Mamlas nejsi. :wink:
Hloupý, kdo se neptá. 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2007 3:39 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Ešte trochu doplním ohledne raytransp depth - ak budeš robiť iba jednu jednoduchú sklenku tak nemusíš dávať vysoké depth. Ale ak ich bude viac a budú za sebou tak to stačiť nebude.

Depth nastavené na 4 :
Obrázek

sklo sa nespráva tak ako by malo najmä v miestach kde sa sklenice kryjú.

Depth nastavené na 7(podla blenderwiki) + som to dosvietil pomocou hdri :
Obrázek

aj ked to nieje stále úplne správne, výsledok je lepší. Horšie dopadol RT - okolo 30minúť. Ak z internalu renderu dostaneš lepší výsledok budem len rád :wink:

Myslím, že na sklo by si mal skúsiť renderer yafray - mal by ti dať menší render time a lepší výsledok. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2007 4:57 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
DonaldX: spatne yafray ti da lepsi vysledek za vetsi RT :) vizkouseno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon říj 01, 2007 6:45 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Bumpkin píše:
DonaldX: spatne yafray ti da lepsi vysledek za vetsi RT :) vizkouseno


Jak můžeš napsat vIzkoušeno :). Jinak yafray je aspon pro mě best, právě díky jednoduchý práci s reflexema a průhledností...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 02, 2007 5:18 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Zealot píše:
Zapni v render pipelines ztransp a melo by to fungovat, jesli ne tak ti poradi nekdo zkusenejsi ja.


Noooo.... Keď zapneš ZTransp, vypne sa Ti RayTransp a bude to horšie - teda v prípade reálneho skla.

Priesvitné materiály s bump mapou sa mi niekedy lepšie páčia so ZTransp...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte říj 02, 2007 12:29 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Bumpkin píše:
DonaldX: spatne yafray ti da lepsi vysledek za vetsi RT :) vizkouseno


Ked si si o to koledoval :lol: Render :yafray, material preset : clear glass, GI : none, 2 svetla (1 lamp, 1area - 8 samples), procesors:2, RT: 1min a 40 sekúnd

Obrázek

Ešte musím doplniť - renderované na mojej mašine : cpu - core duo 6550, ram 2GB


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz