Právě je ned lis 24, 2024 3:48 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Solid textured model
PříspěvekNapsal: stř zář 05, 2007 12:18 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
V Blenderu jsou možnosti, jak zobrazit otexturovaný (konkrétně UV texturou z obrázku) nebo solid (jednotně stínovaný) model. Já bych ale potřeboval vidět kombinaci těchto dvou módů zároveň, abych si s tím mohl rotovat apod. Jde to nějak? Pokud ne, byla by to super nová featurka ;) Díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 05, 2007 6:28 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Nejsem si jisty, jestli Ti rozumim, ale tahle vlastnost by mohla byt soucasti noveho GLSL, ktere se chysta do verze 2.50.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 05, 2007 6:40 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Nestačí rozdeliť okno, v jednom solid, v druhom textured?
Alebo myslíš niečo iné?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 05, 2007 6:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Tyto dva typy zobrazení v blenderu jsou:
Obrázek

Obrázek

Tento mi tam chybí:
Obrázek

Jinak k této vlastnosti glsl není potřeba, zvládne to snad i nejstarší verze FFP OpenGL. Ale zmínku o něm spíš odhaduji na nedorozumění.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 05, 2007 8:25 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
frca píše:
Jinak k této vlastnosti glsl není potřeba, zvládne to snad i nejstarší verze FFP OpenGL. Ale zmínku o něm spíš odhaduji na nedorozumění.

Priznavam, ze nevim, jestli je takove zobrazeni i v Blenderu u nyni - myslim, ze ne. Jedine, co me napada je Bake texture...

BTW: GLSL posouva zobrazovani v model prostoru na vyssi level. To co pises je o OGL urcite pravda, ale je jen otazka, zda uz to bylo implementovano do Blenderu.... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř zář 05, 2007 8:30 pm 
Offline
......
......
Uživatelský avatar

Registrován: pon čer 05, 2006 8:34 pm
Příspěvky: 909
Bydliště: Liberec
frca píše:
Tyto dva typy zobrazení v blenderu jsou:
http://nahrajobrazek.cz/view_thumb/912dc1849/sha.JPG

http://nahrajobrazek.cz/view_thumb/51f601848/tex.JPG

Tento mi tam chybí:
http://nahrajobrazek.cz/view_thumb/919e21845/texsha.JPG

Jinak k této vlastnosti glsl není potřeba, zvládne to snad i nejstarší verze FFP OpenGL. Ale zmínku o něm spíš odhaduji na nedorozumění.


neco podobneho je kdyz mas uv / face select mod a das si tam solid.. tak kdyz mas texturu na model tak to tam je.. ale to je naprosto jednoduche.. zadne odrazy, spekularita.. jen to reaguje na 3 svetla co chodej porad s tvym pohledem.. jestli ti v uv / face select modu vadi zobrazovani cernych edgu tak se to v buttons window da vypnout..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 06, 2007 9:22 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: čtv srp 03, 2006 9:44 pm
Příspěvky: 233
Podle mě by nebylo k zahození to do Blenderu přidat. Co myslíte? Mám jim to navrhnout?
:wink:
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz