Právě je pon lis 18, 2024 4:29 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 23, 2006 12:41 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
Pitris- cílem okolní scény není ani tak tvořit příběh ale spíš dotvářet atmosféru..nehledal bych v tom něco víc je to prostě někde na střechách, neony, poutače, moderní technologie, pochmurná strerilní atmosféra apd. k tomu prostě patří..ten nápis je takhle hodně dominantní a asi i odvádí pozornost od hlavní ho charakteru, později nebude tak výrazný.

no a jinak je to také taková variace na dvojici fimových odkazů dalo by se při troše dobré vůle říci

zbraň jsem popravdě příliš neřešil, tedy její použítí...šlo mi spíš o to výsledek

kabely přidávají detaily, vzdušnost, ten model je takový prostorovější a přitom z designu to neubírá jak není přímou součásti modelu, to že to na tebe působí béčkově je asi spíš problém mého provedení

zbraň i assassin samotný je jeden stroj, propojený právě těmi kabely, mělo by v tom být vidět právě to spojení... vem si ..je nevim třeba Moebiuse, když už kabely a okolní HW tak nešetřit:) a často je to právě na usporných, jinak designově čistých modelech...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát čer 23, 2006 1:46 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
JJ. Diky za vysvetleni. To s temi kabely je tak trochu profesionalni deformace. Delam ve vyvoji a ty kabely by mi v realnem projektu asi sef "omlatil" o hlavu. Jinak uznavam hodne sci-fi je prave o tech kabelech.
Ja za nejvetsiho genia ve sci-fi povazuji Arthura C. Clarka. Ten nadcasovy zpusob mysleni a designu je ojedinely. Tam kde on ke komunikaci clovek vs pocitac pouzil lidsky hlas (Hall) tam tvurci Vetrelce dali textove terminaly na vypouklych predpotopnich obrazovkach. Sorry... Jen se mi to tak vybavilo.
Ale celkove to ode mne ber spise jako "pozitivni kritiku".


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob čer 24, 2006 9:21 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
Pitris píše:
........2) Zkusil jsem si predstavit, jak sundava tu zbran. Dejme tomu, ze je pravak. Zbran sunda tak, ze prehodi pravou ruku na leve rameno (to je v pohode), ale prvni nahmatne ty kabelove chranicky (ci co to je), pokud ne, chytne rovnou hlaven te zbrane (zbran se chyta za pazbu), tak ji sejme a kabely ma pres levou ruku. Navic pak jeste musi otocit celou zbran hlavni od sebe (pokud ji shazoval pres rameno vrchem, ne bokem). Pokud je levak je situace podobna. Levou rukou si taha zbran krkolomne pres leve rameno a pak ji musi stejne otocit.
Navrhuji: Otocit zbran o 180st pazbou nahoru a odstranit ty kabely (prave ty kabel na me pusobi jako z lacineho sci-fi. Kosmicke lodi se pohybuji nadsvetelnou rychlosti a uvnitr to vypada jak v kotelne kuturniho domu - z prasklych trubek syci para).
... :D


ty jsi asi nebyl na vojně .... musím podpořit Blitze ... dlouhá zbraň se v období "klidu" nosí napříč kvůli rozložení hmotnosti... teprve pokud to situace vyžaduje, tak se dává na rameno hlavní ruky ( pravák vpravo atd...) a hlavní nahoru ....snadným hmatem se pak dá spodním obloukem rychle namířit hlavní vpřed .... tak dlouhou zbraň by přes rameno po vzoru akčních hrdinů ani vytáhnout nedokázal ...jedině že by měl držák, který zbraň ve správný okamžik úplně uvolní ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 25, 2006 8:57 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
udelej si fotku jak neco takovyho drzis. uvdis ze tvoje rameno ruky co to drzi je vic nahore, zaroven druha ruka ma rameno dole a trochu dozadu, drzici ruka je proporcne vetsi protoze se ji napinaji svaly, taky mas rotaci v pateri protoze nejak stojis. pater ma tak trochu spiralovitou rotaci ktera vyustuje ve sve energii prave v drzici ruce, stejnak tak hlava. pokud ji trochu zaklonis a nechas ji divat se ....hmmm tady bych to nechal zalezi co chces tim vyjadrit.

uz sem to asi psal, ale chce to trochu dinamiky, skus si to je skusebne strcit do lattice a pohrad si s proporcema, natocenim a dinamikou postoje. trochu to prezen jako komiksu nebo karikature, a uvidis ze to bude mit vetsi dinamiky a bude to vic "sexy".

asi bych to tam potom nenechaval a zase bych to trochu vratil do puyvodni pozice, ..a na zaklade ty zkusenosti bych to zmenil. chyby ty pozici dinamika. stejne tak jako kdyz nekdo udela model pekny zensky a postavi ji na obe nohy nebo do kontrapozice kde hned vyjede spousta dinamickejch krivek a to je jen zacatek. udelej to vic "sexy".


ja pokud bych neco takoveho dal bych dal urcite na armaturu abych si moch pohrat s pozici a hodil lattice na regulaci proporci.

pripomina mi to kamosovy komiksy ktery sou perfektne promakany ale strasne stuhly, oproti druhemu kamosovi co to ma "ne az tak promakany" ale dinamika tomu dava daleko vic stavy.
muj nazor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 25, 2006 9:11 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 08, 2005 7:01 pm
Příspěvky: 716
Obrázek vypadá opravdu dobře - jediné co mi trochu nesedí je levá ruka -připadá mi, že má trochu nepřirozenou křečovitou polohu (myslím levou ruku z pohledu robota).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 25, 2006 2:40 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
AD: No, vsak jsem psal, ze to prehazovani pres rameno mi prijde krkolomne. Ja jen chtel tu zbran otocit pazbou nahoru.

Jinak s Tebou souhlasim, ze v "klidu" je zbran na pric egonomictejsi. Take premyslim, jak ji z te polohy pak sunda. Ty krizove popruhy... No nic.

V druhe casti meho prispevku jsem se spis zamyslel nad tim, zda vubec kyborgovi davat zbran do ruky, kdyz muze byt integrovana primo v nem...

BTW: Na volne jsem fakt nebyl ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned čer 25, 2006 4:10 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř úno 16, 2005 7:31 pm
Příspěvky: 408
Pitris píše:
Take premyslim, jak ji z te polohy pak sunda. Ty krizove popruhy... No nic.


no třeba ty popruhy nejsou přidělaný ke zbrani, zůstavaj na tý postavě, a zbraň je na nich přidělaný nějakým rychloupínacím mechanizmem :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv črc 06, 2006 3:31 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 27, 2004 9:31 pm
Příspěvky: 256
Bydliště: Plzeň
Je to absolutně super už se těším až něco takového taky udělám.

Jen drobnost v podstatě je to asi dobře.
Ale ten hologram zobrazuje živé bytosti nebo cíle Å™eknÄ›me. Ale ty modrá Ä


Přílohy:
aaa.jpg
aaa.jpg [ 23.11 KiB | Zobrazeno 1682 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 09, 2006 2:16 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
Jan Železný-několikrát jsem si to přečetl ale tak nějak pořád netuším o co ti šlo :)

ona ta projekce nezobrazuje nějaké konkretní místo, prostě jen ty "cíle" to okolo už je jen na efekt


G_Taurus-chtěl jsi ten světelný setup..

hlavně, jsou to dvě samostatné scény více méně,popředí-assassin, pozadí ten zbytek(/i ten je ale v cca 6 vrstvách)

na tom pozadí myslím není nic tak zajímavého, popředí je tady http://blitz.blender3d.cz/blender_obrazky/setup.jpg

to jsou přímá světla a jak jsem psal, pak je tam ještě jeden pass AO

zepředu je jen sun, ten spot je pouze stín..hemi v popředí barví finálně scénu a taky upravuje celkový jas, jeho intenzita je ale dost slabá


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 09, 2006 6:40 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
fakt zajímavý světelný setup, pokud jsem to správně pochopil sun zepředu, spoty pro stíny, hemi pro zabarvení scény + ao pass.

Nemohl by jsi mi prosímtě trošku přiblížit jak postupuješ při jeho návrhu? Jestli většinou používáš zvlášt světla s energy a zvlášť světla pro vrhání stínů proto aby ti to nerozhazovalo světlem zbylou scénu? Jestli začínáš nejdříve klíčovým světlem s velkou intenzitou nebo naopak nejdříve děláš podpůrná světla či něco mezitím?

Celkem dost mě to zajímá, potom jestli jsi přešel výhradně na raytracingová světla, či kombinuješ shadowbufferová s rayem?

No snad jsem na tebe nevychrlil moc otázek naráz, ale celkem dlouho jsem to v sobě držel, je tolik otázek co by mě zajímali až je to hrůza.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 09, 2006 7:22 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
většinou rozděluju na světlo a stín ta kontrola je vyšší zvlášť pokud pracuju s Sbuffer stíny, světla tam naházím více méně najednou protože vím co kde budou zdroje světla...tohle není uplně ideální příklad protože těch světel je tam poměrně hodně ale vždycky je nějaká ta počáteční představa jak by to mělo vypadat. no jde o to jestli je to model, nebo nějaké celá scéna...u scény postupně nahazená světla, hraju si s intenzitou a barvou a až uplně nakonec se stíny a radiostiou

co se týká stínů....záleží jak co, ale pokud je to renderováno v internalu tak na měkké stíny více méně spíš Sbufferové stíny...areu v internalu nemám rád...je to prostě scéna od scény...když budu potřeboval kvalitní stín od objektu který bude hodně výrazný a zabere velkou plochu tak spíš šáhnu po yafray, na podpůrné nasvícení mi stačí sbufer..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon črc 10, 2006 8:20 am 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Blitz:Moc díky :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob črc 07, 2007 11:19 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Ti*(*oR píše:
Vim ze assasin je uz dnes dodelany .. ale teprve tady jsem si vsiml co bylo predlohou nebo inspiraci pro celkovy tvar hlavy :) na tom druhem obrazku( z profilu) si nejde nevsimnout podobnosti mezi tvarem hlavy a logem blenderu :)


Buď prosím té dobroty a nevytahuj pořád stará témata, tohle je už rok staré.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2007 6:35 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: pát led 12, 2007 7:23 pm
Příspěvky: 120
Bydliště: Červený Kostec
Velmi se omlouvám ale jestli je to již rok staré nemohl by Bitz poslat finální Obrázek jak to celé vypadá? Dnes?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned črc 08, 2007 10:28 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 26, 2004 9:49 pm
Příspěvky: 597
Bydliště: Napajedla
hotove veci najdes v Dokoncenych projektech


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz