Verdikt, Sunflow je velice zajímavý renderer, který se očividně dobře vyvíjí má dobře našlápnuto, ale prozatím pro některé případy jako jsou chromy aut nepoužitelný protože materiály jsou značně omezené což jenom hádám protože jak jsem již řekl dokumentace prostě není. Takže představa ladění materiálu spočívá v definici typu materiálu například sklo, definuju jako sklo + pár málo parametrů která tato definice umožňuje. Tím odpadá možnost tvorby nějakých komplikovanějších materiálů. Takže chrom auta by se dal nejlíp asi udělat přes materiál zrcadlo, ale neobjevil jsem možnost nastavovat sílu reflekce, což je opravdu zvláštní. Zatím se na chromy s minimem znalostí jeví nejlíp Yafray z vytestovaných SF, YR, Interní, Kerkythea.
YafRay
vlastně šlo o pokus který s raytracingových renderů bude vypadat nejlépe bez komplikovanějšího nastavení
interní, hrůza a děs
SF technicky líp než interní srovnatelně s YR, škoda nemožnost vyladit materiál
Kerkythea nemá smysl uvádět protože v něm jsem absolutní začátečník, potom je tu Povray a za něj mluví výstupy od Ice, takže celkově by se dal použít Yafray, Povray to je jisté u Kerkythea se mi na těch renderech cosi po technické stránce nezdá připomíná mi hodně interní ve výstupech. SF snad časem dodělají pořádnou dokumentaci a rozšíří možnosti samotného rendereru. a miláček Indigo jsem zavrhl v důsledku rendertimu, ale možná se najde nějaký ten člověk co zvolí ho.