Právě je stř lis 27, 2024 11:25 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: prolínání smothu
PříspěvekNapsal: čtv bře 08, 2007 5:11 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned pro 10, 2006 4:44 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pragl
Tak sem se zase vratil k blenderu,delam nuz....a mam takovej mensi problem, kdyz smothnu v edit modu tu zlutou oblast (oznacim vertexy a smoth), tak je to jeste v pohode ale kdyz smothnu tu cervenou zase zvlast tak se mi slejou dohromady. Potrebuju aby byla smothnuta zvlast ta cervena a ta zluta, musim rozddělovat vertexy co maj ty dve casti spolecny na dve rady? nebo to de i jinak....? predem dik za odpovedi:P


Přílohy:
knife.jpg
knife.jpg [ 22.24 KiB | Zobrazeno 938 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 08, 2007 6:58 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
zkus nový modifikátor edge split .... jde o to ho správně nastavit ... ještě ho taky nemám moc osahaný, takže ti nějaká doporučení moc napsat nemůžu... jen vím, že to jde .... zkusil jsem to ..... :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 08, 2007 10:10 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned pro 10, 2006 4:44 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pragl
a kde ten edge split najdu? neak sem ho nenasel...

a tak pardon, uz ho mam, v modifires, to me nenapadlo, ovsem kdyz ho aplikuju, tak to spadne a du do kolen

tak sem to rozchodil, uz mi to nepada, ale nechapu jak to funguje, chapu ze by to melo rozdelit edge na vic casti, ale bez vysledku, navic mi to nejde aplikovat v edit modu jenom na urcitou cast toho objektu, ovsem je to tam napsany ze by to jit melo... tak teda uz nevim....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv bře 08, 2007 11:16 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Ten edge split funguje podobně jako auto smooth...nejlíp to jde vidět v objekt modu...prostě ho jen aplikuješ a nastavuješ uhel vyhlazení,resp. do jakého až úhlu ten objekt chceš mít vyhlazenej...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2007 7:28 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 31, 2006 9:46 am
Příspěvky: 548
Tam, kde sa má mesh rozrezať, treba nastaviť sharp. Ctrl E Mark sharp.

Potom nechať stlačené iba from marked as sharp v modif.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát bře 09, 2007 3:47 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned pro 10, 2006 4:44 pm
Příspěvky: 99
Bydliště: Pragl
pedu: diky, de to trochu, si s tim vyhraju a bude to skvělý, dik....


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz