Právě je pát lis 01, 2024 4:43 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pozadi
PříspěvekNapsal: ned úno 11, 2007 10:20 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
nazdarek mel bych otazku, ohledne pozadi kdyz mam model a chci ho napasovat do fotky primo v renderu (potrebuju tam mit stin modelu) slo by nejak zaridit aby se me pozadi nenatacelo s kamerou?? :? :? nejak na to nemuzu prijit :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned úno 11, 2007 11:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Skus tú fotku namapovať cez UV na plane a zapnuť shadeless ale neviem či to bude fungovať nemám to odskúšané :roll:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Pozadi
PříspěvekNapsal: pon úno 12, 2007 7:53 am 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Bumpkin píše:
nazdarek mel bych otazku, ohledne pozadi kdyz mam model a chci ho napasovat do fotky primo v renderu (potrebuju tam mit stin modelu) slo by nejak zaridit aby se me pozadi nenatacelo s kamerou?? :? :? nejak na to nemuzu prijit :(

Co to sparentovat s kamerou?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 12, 2007 5:09 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
Pitris: al kdyzsparentuju model s kamerou tak se bude hybat model podle kamary tak ze sem stale tam kde sem byl :( je de me o to ze kdyz si das texturu do worldu (nebo jakse to pise) tak se hejbe a nataci stejne jako kamery a kdyz bych ctel udelat nejakej peknej agresivni render auta musel bych nejdriv najit takovou fotku ktera by byla presne natocena tak jak bych mel ja natocenou kameru :( :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 12, 2007 5:45 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 23, 2006 1:18 am
Příspěvky: 602
Bydliště: SR, Žilina
Neskúšal si v nastaveniach world meniť (v položke texture and input) cordinaty alebo size toho obrázku :?: Alebo v map image :?:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 12, 2007 5:47 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Fce Real ve world buttons. Ti dělá že ti namapuje pozadí kolem tebe takže například ti umožňuje pokud si namapuješ texturu vesmíru tak pokud budeš pohybovat kamerou do všech stran bude se pozadí dynamicky měnit. Takže pokud použiješ pozadí s real a vyladíš si to co má jít vidět před tebou tak můžeš s tou kamerou hýbat, pokud by jsi použil panoramatickou fotku tak by teoreticky šlo hýbat do všech stran a měl by jsi plnohodnotné pozadí.

ještě podotknu že ten Real funguje s vypnutou fcí Paper.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 12, 2007 6:11 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Ragnos píše:
Fce Real ve world buttons. Ti dělá že ti namapuje pozadí kolem tebe takže například ti umožňuje pokud si namapuješ texturu vesmíru tak pokud budeš pohybovat kamerou do všech stran bude se pozadí dynamicky měnit. Takže pokud použiješ pozadí s real a vyladíš si to co má jít vidět před tebou tak můžeš s tou kamerou hýbat, pokud by jsi použil panoramatickou fotku tak by teoreticky šlo hýbat do všech stran a měl by jsi plnohodnotné pozadí.

ještě podotknu že ten Real funguje s vypnutou fcí Paper.


tak to musim vyzkouset, jdu kuli tomu rozchodit blender... :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 12, 2007 6:49 pm 
Offline
..........
..........
Uživatelský avatar

Registrován: stř črc 21, 2004 3:09 pm
Příspěvky: 1749
Bydliště: Ostrava
Bumpkin píše:
Pitris: al kdyzsparentuju model s kamerou tak se bude hybat model podle kamary tak ze sem stale tam kde sem byl :( je de me o to ze kdyz si das texturu do worldu (nebo jakse to pise) tak se hejbe a nataci stejne jako kamery a kdyz bych ctel udelat nejakej peknej agresivni render auta musel bych nejdriv najit takovou fotku ktera by byla presne natocena tak jak bych mel ja natocenou kameru :( :(

Sorry, nepochopil jsem prvne, co presne myslis...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz